Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Egeninnsats i heimen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-11, 12:50   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bygger på huset

Jepp her var responsen på topp så sletta hele skiten.

Sist redigert av Pesten : 14-04-11 kl 08:22.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 12:54   #2
Pesten

Pesten sin avatar

Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Egeninnsats i heimen.

Sist redigert av Pesten : 14-04-11 kl 08:23.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 10:00   #3
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Egeninnsats i heimen

Rakk ikke å se skikkelig jeg!!

Ikke så mye respons hos meg heller! Mange som har sett men ikke så mange som har skrevet noe.
Er ikke alltid folk gidder kommenter, men bare tar en titt.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 10:05   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venta bare på flere bilder -så de du hadde lagt ut av grunnarbeidet, men så skrev du jo at det skulle komme flere til kvelden.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 10:26   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det kan nok hende det bare var at noen ikke så tråden din - den er jo ikke så gammel. Eller at de som så den ikke hadde noe å bidra med. Det er nok bedre sjans neste gang nå som alle vet at du blir litt sur hvis du ikke får hjelp fort.

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 10:44   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Hæ? -smiley etter fire minutter og så sletting etter mindre enn et døgn? Ja, da har jeg sett det også.

Jeg for min del så ikke tråden før nå. Jeg har jobb og barn og hund og litt sånt, nemlig. Det kan godt hende jeg hadde kommentert om jeg bare hadde sett den, siden jeg er i oppussingsmodus selv for tida.

Gammel 14-04-11, 10:49   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg ventet på flere bilder. Det er sånn at man ikke alltid får respons, men tror ikke det er personlig ment!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:09   #8
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg så tråden først nå.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:28   #9
Pesten

Pesten sin avatar

Standard

Jeg trengte ikke hjelp til noe og jeg er ikke sur.

For de som ikke fikk sett så var det bare noen bilder fra oppussing her i heimen.
Vi har bygget på huset en ekstra etg og jeg grøsser bare jeg ser bildene.

Gammel 14-04-11, 11:35   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ok. Hva slags respomns var det du savnet da? :skal tilrettelegge for neste anledning:

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 12:17   #11
Pesten

Pesten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ok. Hva slags respomns var det du savnet da? :skal tilrettelegge for neste anledning:

Kanskje noen:
Heller deg enn meg
Hadde aldri orket å sette igang et sånt prosjekt
Dere har en liten jobb foran dere ja

Gammel 14-04-11, 12:26   #12
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Det er vel ikke dette underforumet som har flest (og hyppigst) besøk, så ha litt tålmodighet.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.