|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er sunn mat?Jeg klassifiserer et sammensatt og balansert kosthold som sunt. At hverdagsmaten består av grove produkter, mye fiber, antioksidanter, vitaminer og lite animalsk fett og sukker.
Sist redigert av Tallulah : 13-04-11 kl 21:57. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er sunn mat?
Jeg er enig med Glitter.
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er sunn mat?Tallulah, da. Kunne du ikke ventet litt med å komme med fasiten, og latt det komme litt mer svar a la "magert og kalorifattig", "samme hva, bare der er lavkarbo" og sånt først?
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
JA!!!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er sunn mat?For meg er mat medisin, og det som er sunt for meg er lavkarbo.
|
|
|
#10 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er sunn mat?Jeg er ikke så glad i mat, og ikke så flink med mat. I prinsippet er jeg selvsagt helt enig med Tallulah, i praksis prioriterer jeg ikke å lage super mat hele tiden fordi det ikke betyr nok for meg til at jeg gidder. |
|
|
|
#12 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva er sunn mat?Sunn i min bok er et balansert kosthold med rene råvarer, der man får i seg det akkurat det den kroppen trenger. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Tallulah sa det.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Bare medisin, mest medisin eller er medisinbiten en del av det? Det høres skrekkelig trist ut å tenke primært på mat som medisin, sånn fra mitt perspektiv. :matglad og ikke veldig glad i medisin:
|
|
|
#15 |
|
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#17 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er sunn mat?Jeg er mer opptatt av å skape sunne tanker om mat enn at maten på død og liv skal alltid skal være sunn. Jeg har vokst opp med en mamma med anoreksi/bulimi, og jeg har et rett og slett sykt forhold til mat. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også enig. |