|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maxi Cosi eller BritaxJeg ville opprinnelig ha Britaxen til tvillingene som nå snart er sju, men endte opp med Maxi Cosien fordi den var litt smalere.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Maxi Cosi eller BritaxDe bør prøves i den aktuelle bilen før dere bestemmer dere. Jeg kunne ikke ha noen av de i bilen min (nå har jeg isofix da), siden isofixfestene sitter såpass langt inn i setet at det ble veldig rett opp og ned i ryggen uten mulighet for å regulere på noe vis. Vi endte med dette i stedet. http://www.babyshop.no/bilseter-og-t...lution-x-fix_1
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Maxi Cosi eller Britax
Ja, jeg er klar over det, og den måtte være helt ytterst for å i det hele tatt komme inn i isofixfestene, og da var det ikke rom for noe mer regulering og den var nesten i spiss vinkel.
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maxi Cosi eller BritaxEg kjenner berre Britax, men me er svært nøgde med det.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det er mye mulig du synes det hørtes snodig ut, men hun i butikken dro de ut til max lengde og det var ikke sjans til å få festet de i isofixfestene hvis de var lenger inn. Når setet var festet var det ingen reguleringsmuligheter igjen. Hun sammenlignet Kid fix med cybex-setet og da så vi at det var forskjell i hvor langt ut isofixfestene kom. Så jeg har sjekket det nøye.
|
|
|
#8 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maxi Cosi eller BritaxJeg hadde valgt Britax.
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maxi Cosi eller BritaxVi har det Maxi Cosi som heter Air Protect (koster ca 2000,-) og er bare superfornøyd.
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Maxi Cosi eller BritaxJeg ville nok ikke ha valgt noen av de setene. Jeg hadde gått for Graco Belogic, Britax Two way eller brio zento. Bakovervendt selvfølgelig. En 2/3 åring har etter mitt skjønn ingen ting i beltestol å gjøre.
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Maxi Cosi eller BritaxVi har Britax til begge våre.
|
|
|
#13 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maxi Cosi eller BritaxFine tråden. Har akkurat samme utfordring med vår snart 18 kg tunge lillebror. Det blir en beltestol til ham da. Storebror har Recaro Monza, men vi har et annet til lillebror. Britax skal sjekkes ut. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
Jeg ventet på det.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Sv: Maxi Cosi eller BritaxBeltestoler er på tilbud hele tiden. Flere plasser på nett nå hvor du for eksempel får britax til 1000kr, + 99 i frakt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: Maxi Cosi eller BritaxEr det tilbud på kidfix noe sted? Jeg har lyst til å bytte ut toern sin stol med en som sitter fast. Vi har jo arvtager om et par-tre år uansett, så vi får da brukt den opp.
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Sv: Maxi Cosi eller BritaxIkke Kidfix, men 2 like gode isofix stoler fant jeg: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Hurra!! Det er tilbud igjen!
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Maxi Cosi eller BritaxHar du et problem med at vi kjøper på tilbud?
|
|
|
#20 |
|
Tatt på
|
Sv: Maxi Cosi eller BritaxVi kjøpte Britax KidFix fordi sidestøtten er bedre også når ryggen er forlenget. På mange andre seter, som f.eks Cybex og Maxi Cosi så blir det glippe mellom hodestøtten og resten av stolen når ryggen er forlenget.
|
![]() |
|
|