|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Hva skal jeg strikke nå (på fly)?Jeg har igjen et erme på en kjole, og ellers noen større strikkeprosjekter, men reiser til USA på onsdag og kunne tenke meg å finne noe gøy å strikke som ikke tar all verdens med plass osv.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå (på fly)?Ikke ta med noe å montere i alle fall. Det tar jo veldig mye plass i bagasjen!
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå (på fly)?Hva med en av oppskriftene til Tora Frøseth? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå (på fly)?
![]() |
#5 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå (på fly)?Får du lov til å ha med strikkepinner på fly, da? Jeg har ikke hatt med strikketøy på fly siden 2001 fordi jeg trodde det var forbudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå (på fly)?Strikkepinner går greit. Nål og saks derimot... jeg ville ikke satset på et monteringsprosjekt.
![]() |
#7 |
både her og der
|
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå (på fly)?En kollega av meg ble fratatt strikkepinner i bambus på forrige tur til utlandet, så jeg ville kanskje ikke gamblet på det til USA.
![]() |
|
|