|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Heia DnB NOR!De har stengt alt av nettbanktjenester fra i dag ut lørdag! Så da jeg skulle på handletur i dag fikk jeg brått satt en stopper for det. Jeg får ikke ført over penger og er pottesur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Heia DnbNor!!!!Jeg fikk tekstmelding om dette for en ukes tid siden, fikk ikke du? |
![]() |
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Heia DnbNor!!!Kjipern, Joika. Men det har stått en del om dette i media altså. Både papiraviser og nettaviser. Uansett er det veldig kjedelig når man da ikke har fått sjansen til å ta høyde for det.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heia DnbNor!!!Stått endel om det i aviser på nett og annonser rundt omkring, synd at du ikke har fått det med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Heia DnbNor!!!Jeg visste også om det, men kun via nettbanken da. Vi har Postbanken, og de slår Postbanken og DnB sammen, det er derfor de stenger, og pga. at det tar tid har de nettopp valgt påsken til dette, forståelig nok.
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Heia DnbNor!!!Dette har da vært veldig tydelig varslet... og omtalt i media både på papir, nett og i nyhetene. Vi har også DNB NOR.
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnbNor!!!Dette har vært planlagt og varslet lenge og spesielt Nettavisen har slått dette stort opp, samt at alle kunder skal ha fått beskjed. Det skal gå helt fint an å bruke minibankkort hele stengningsperioden, men det vil da ikke bli oppdatert mot saldo før nettbanken åpner igjen til lørdag (som er tre døgn etter stengning, ikke fem, men det er en annen sak).
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Heia DnbNor!!!
Jeg har ikke fått det med meg. Ser jo nå at det ligger melding om det i nettbanken, og jeg får også beskjeden når jeg ringer kontofonen. Men det er en stund siden jeg gjorde det sist.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!Hva burde de gjøre da? Det er jo, som Adrienne sier, en stor operasjon og de gjør det sikkert så kjapt de kan. Og pga. varslingen har jo folk fått hopevis med tid på å forberede seg.
![]() |
#12 |
Pauset
|
Aha.. for jeg sjekket saldo på minibank i går, og da hadde jeg plenty. Så stusset jo litt på at jeg fikk beskjed om at det var tomt nå. Mange tusen kroner forsvinner normalt ikke over natten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!Det der har vel stått på nettbanken i ca en måned, i tillegg til at jeg fikk melding om det på mobilen, så det var ingen overraskelse for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
Jeg er ikke kunde i DnB NOR, men min bank hadde også problemer i dag, og jeg stod der som et mehe i butikken og fikk beskjed om at kortet ikke var godkjent. Endte opp med å ta det på kredittkort.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!
SMS hørtes jo ut som en bra ide det. Bare synd jeg ikke fikk noen. Jada, de gjør dette sikkert så kjapt de kan, men jeg er fortsatt lite fornøyd. Dette kunne ikke passet dårligere for min del, uansett hvor nødvendig dette er. :irritert: Sist redigert av Joika : 20-04-11 kl 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!Påsken er alltid en tid der sånt skjer, føler jeg, så det er greit å sjekke til neste år. Jeg mener å huske at de stengte nettbanktjenesten i flere dager i fjor også? Postbanken, altså.
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!Hvis du vet at du har penger, så tror jeg nok heller at det var betalingsterminalen/betalingssystemet det var problem med. Jeg forsto det slik at man kan bruke dnbnor-kortet sitt selv om nettbanken er stengt, man kan bare ikke overføre mellom konti og sånt.
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!Jeg forstår jo irritasjonen, selv om jeg synes den er bittelitt irrasjonell.
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
Jupp, akkurat sånn.
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
Dette skulle jeg også nevne nå. Banken har sendt ut SMS til alle kunder, og en må jo selv huske på å ha oppdatert mobilnr og epostadresse registert for nettopp slike ting. Det kommer vel opp med jevne mellomrom mener jeg, at man må bekrefte at registerte personalia er korrekte?
![]() |
![]() |
|
|