|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Nytt bad :hyper: - hjelp!I et nytt bad - eneste begrensningene er at det er på 260x550. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Dobbel vask er et must hvertfall.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Kan bare signere dobbeltvask, det er drømmen min, og pass på at du har en del benkplass på sidene i tillegg på vaskene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Drømmebadet mitt har benkeplass og masse skapplass. Gjerne plass til alt av håndklær og undertøy på badet. Pluss selvsagt dopapir-lager og ellers alt man trenger før, under og etter det man skal gjøre på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Drømmebadet mitt har ikke fliser på gulvet. Dvs, jeg vil ikke vaske fuger. Egentlig ikke på veggen heller. :sjuske: Og delig badekar og dusj. :drømmer:
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Ville hatt dusj som er helt lukket (også med tak) og vifte rett ut sånn at en slipper noe som helst dugg og dampt på badet etter en har dusjet. Vår dusj har radio også, men det er ikke akkurat noe must. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Dobbel vask ser jeg ikke poenget med. Vi har det, og jeg ville heller ha brukt plassen på noe annet.
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!En hel vegg med skap.
![]() |
#10 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Dobbel vask er et must. Unger som skal vaske hendene, pusse tenner, far barbere, mor sminke seg... Fort litt knuffing. Vi har gått fra en til to vasker og nå slipper jeg å spytte far i hodet når vi pusser tenner.
![]() |
#11 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Apropos en hel vegg med skap, kan man ha klær i vanlige garderobeskap på badet?
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!
Jeg har også bodd med dobbel vask i et tidligere liv, og den eneste gangen det var nyttig var når vi var to på badet som skulle _bruke_ vasken til noe lsm. Tannpuss går jo greit uansett. Så jeg ser ikke helt den store nytten i dobbelt vask? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Jeg ser heller ikke poenget med dobbel vask. Om noen må vaske hendene når jeg pusser tenner kan de bruke vasken på et av toalettene. Vi har relativt stor plass på begge sider av vasken og der samler det seg mye uhm... unødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Nei, på badet vil jeg være for meg selv, så en dobbelvask hadde ikke gjort stor nytte her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!
Mens jeg ser absolutt nytten i dobbel vask. Vi er ofte 3-4 stk som skal pusse tennene samtidig om morgenen, og jeg savner dobbeltvask.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Jeg ville ikke hatt boblebad. Alle jeg kjenner (TM) som har det, sier at det nesten aldri brukes, men er et slit å holde rent. Vi har derimot et stort vanlig hjørnebadekar som er helt genialt, med god plass til to voksne som ligger utstrakt ved siden av hverandre. Det brukes omtrent daglig (om enn ikke av to voksne
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Jeg tenkte på det da jeg hadde skrevet det ja, at boblebad bare blir klin og om det finnes vanlige hjørnebadekar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Sånn ser vårt badekar ut ovenfra, det finnes i 3 str.
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Jeg ønsker meg et skap med stikkontakt inni. Så kan føner og evt elektrisk tannbørste bo der inne på egen hylle.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Nytt bad :hyper: - hjelp!Hmm, vi er tre som pusser tenner, og aldri mer enn en om gangen her i huset, så enn så lenge ser jeg ikke poenget med dobbel vask av den grunn. Mannen pusser tenner når han står opp, jeg og Knerten pusser etter vi har spist (og for tiden er det derved et par timer mellom første og sistemann som pusser tenner på morgenen, siden Knerten spiser før han leveres i barnehagen, mens jeg ikke rekker spise før etter jeg kommer hjem.) Kveldspussing skjer når den enkelte tar sitt kveldsstell, og selv om jeg og mannen deler det meste her i livet, så går vi på do alene (alternativt med Knerten og/eller Mikro på slep) så tannpussen kolliderer gjerne ikke her heller.
![]() |
|
|