|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Det er mørkt, og man sniker seg rundt hjørner og skyter på hverandre. Det er vanskelig å vite hvordan sønnen din vil reagere, synes jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?De fleste 8-åringer elsker Megazone. I hvert fall har/gjør mine tre det. Det er kjempegøy for store og små.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Åhåhåhåååå - det er SÅ KULT!!! Minsten her feiret åtteårsdagen (tror jeg det var? |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Hm, ok, jeg får vel trekke tilbake det jeg sa om at min seksåring ville blitt vettskremt for han er ikke mer skremt enn andre gutter på hans alder. Hvis det virkelig er sånn at det er vanlig at seksåringer er der så.... Vel, selv syntes jeg det var litt skummelt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Min hadde elsket det, men jeg trodde det var høy aldersgrense. Hm. Jeg elsket det selv da jeg var der i forrige årtusen.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?apan da. |
![]() |
![]() |
#8 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Kan nok tenke meg at det kan bli litt mye inntrykk for han.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
Håhå, ikke prøv deg, jeg knuste absolutt alle motstandere sist gang jeg var der.
![]() |
#15 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Det er mørkt med skarpe lys og sånt. Musikk også. Veldig morsomt når man er voksen. Men kan fint være overveldende og skummelt for barn, det tror jeg nok. Vil tro hvem man kriger med avgjør hvordan det oppleves.
![]() |
#17 |
Nyter et nytt liv
|
Jeg må nok si meg enig i dette, og følger på med å være snerpete!!!
![]() |
![]() |
#18 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Jeg mener bestemt at det var høyere aldersgrense på Megazone i "gamle dager"?
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?Guttungen min på 8 hadde ikke gått inn i rommet en gang, kjenner jeg ham rett.
![]() |
|
|