Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Megazone - noen som kan fortelle meg om det?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 21:15   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Megazone - noen som kan fortelle meg om det?

Allidretten til lillegutt skal på Megazone imorgen.
Jeg har en følelse av at det blir litt for voldsomt for han - han er 8.

Eller?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:20   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Megazone - noen som kan fortelle meg om det?

Det er mørkt, og man sniker seg rundt hjørner og skyter på hverandre. Det er vanskelig å vite hvordan sønnen din vil reagere, synes jeg . Min seksåring ville blitt vettskremt, tror jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:29   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

De fleste 8-åringer elsker Megazone. I hvert fall har/gjør mine tre det. Det er kjempegøy for store og små. Storepropellen har vært der utallige ganger siden han var 6 år. Vi hadde med hele klassen til storepropellen når han fyllte 9 år dit. Alle likte, til og med de som sa at de var mørkeredde.

Gammel 02-05-11, 21:29   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Åhåhåhåååå - det er SÅ KULT!!! Minsten her feiret åtteårsdagen (tror jeg det var? ) der. Helt konge.

Man løper rundt i mørket og skyter sine beste venner med laser. Topp guttegreie. Alle som var med i bursdagen hos oss elsket det fullstendig, de var fra syv år.

Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:30   #5
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, ok, jeg får vel trekke tilbake det jeg sa om at min seksåring ville blitt vettskremt for han er ikke mer skremt enn andre gutter på hans alder. Hvis det virkelig er sånn at det er vanlig at seksåringer er der så.... Vel, selv syntes jeg det var litt skummelt .

Gammel 02-05-11, 21:31   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min hadde elsket det, men jeg trodde det var høy aldersgrense. Hm. Jeg elsket det selv da jeg var der i forrige årtusen.

Gammel 02-05-11, 21:31   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

apan da.
De har ventestoler på utsiden til mammaer serru. Ungene elsker det der fullstendig.
De har høy aldersgrense på paintball. Laserspillet er for de fleste.

Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:33   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Kan nok tenke meg at det kan bli litt mye inntrykk for han.
Det er ganske heftig.
Men skal du være med, eller en annen voksen han kjenner godt er det jo ikke noe i veien for å prøve.

Gammel 02-05-11, 21:35   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

apan da.
De har ventestoler på utsiden til mammaer serru. Ungene elsker det der fullstendig.

Sikkert.

Men jeg synes det er vanskelig å vite hvordan HI sin sønn vil reagere. Det kan jo oppleves litt heftig, det tror jeg.

Gammel 02-05-11, 21:39   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er kjempegøy, men syns i grunn ikke det er en ok aktivitet for åtteåringer. :snerpe:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:40   #11
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet at jeg digger det. Vi burde hatt en FP-kamp der en gang: Forumister mot modder.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:47   #12
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg vet at jeg digger det. Vi burde hatt en FP-kamp der en gang: Forumister mot modder.

Håhå, ikke prøv deg, jeg knuste absolutt alle motstandere sist gang jeg var der.

Gammel 02-05-11, 21:59   #13
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var ikke med! Jeg er grisegod, som å se Lara Croft. :ypper:

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:02   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh, det er bare noe du tror.

Gammel 02-05-11, 22:05   #15
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Det er mørkt med skarpe lys og sånt. Musikk også. Veldig morsomt når man er voksen. Men kan fint være overveldende og skummelt for barn, det tror jeg nok. Vil tro hvem man kriger med avgjør hvordan det oppleves.

Gammel 02-05-11, 22:12   #16
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker Megazone, men trodde man måtte være eldre for å være der? Ser ikke helt for meg at det er den ideelle aktiviteten for så små.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:28   #17
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah

Jeg syns det er kjempegøy, men syns i grunn ikke det er en ok aktivitet for åtteåringer. :snerpe:

Jeg må nok si meg enig i dette, og følger på med å være snerpete!!!

Frem til det ble nedlagt i november, hadde vi Lazerland som avd på min jobb. Det er akkurat det samme som Megazone, kun at vi hadde det inne i Lekeland, slik at det ble tre dimensjonalt.
Vi valgte å ha 13 års aldersgrense på Lazerland, nettopp pga mørke, mye røyk, høy musikk, Black lights og mye inntrykk. Jeg hadde ikke sendt inn en 8 åring på dette. Men jeg ser jo her, at mange har gode erfaringer med det, i så lav alder.

Gammel 02-05-11, 22:30   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener bestemt at det var høyere aldersgrense på Megazone i "gamle dager"? Uansett, jeg ser av nettsidene at de har siktet seg inn på bursdagsselskapssegmentet. Egen gladiatoravdeling?! (Det høres fremdeles gøy ut. Var det så at Kaprifol hadde hastet en hanske?!)

Gammel 02-05-11, 22:35   #19
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min gutt er mørkredd, men likte seg godt der når han var ni.

Gammel 02-05-11, 22:48   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttungen min på 8 hadde ikke gått inn i rommet en gang, kjenner jeg ham rett.

Og så føler jeg for å snerpe litt sammen med Tallulah...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.