|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifterJa, trenger man det? Det er 30% avslag på den lokale Jerniaen denne uken. Jeg ser for meg å komme hjem til ferdig middag, det kan jeg jo ikke med leirgryten, det er weekends only. Mannen på Jernia mente det var like trygt å gå fra en sånn en som en panelovn - jeg er litt skeptisk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.Ja, jeg har også egentlig hatt lyst på en sånn lenge. Mannen er dog skeptisk til mer kjøkken-fyll. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.Jeg kjøpte en jeg. Mannen sukket oppgitt og sa "hvis jeg absolutt måtte". Dette blir spennende! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.Jeg har begge deler, og er definitivt mest begeistret for crock poten. Kjøpte en stor en, slik at den kan times og maten lage seg selv når vi ikke er hjemme.
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.
Det gjorde jeg også. Kom gjerne med oppskriftstips! Den er trygg å ha på når man er på jobb, sant? Jernia-mannen sa det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.Jeg aner ikke hvor trygg den er. Vi setter den uansett på terrassen for å slippe at malukt gror seg inn i veggene.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.Terassen ja.. Vår er av tre, så det hjelper kanskje ikke så mye? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Crock Pot når man har leirgryte. Og oppskrifter.Jeg ELSKER crockpoten min |
|