|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Barnepass Drammensområdet?Jeg kjenner ingen i området og er lite kjent generelt der. Kan noen tipse meg om dagmammaer i området? Evt, er det full barnehagedekning i kommunene? Øvre Eiker, Nedre Eiker, Drammen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnepass Drammensområdet?Det er relativt enkelt å få barnehageplass i Drammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En, av to-tre
![]() Sv: Barnepass Drammensområdet?Da vi flyttet til Drammen høsten 2007 fikk vi plass bare ved å ringe to-tre barnehager i nærheten - og vi har ingen prioritering i det hele tatt. Mulig det er vanskelig midt i sentrum, det vet jeg ikke - men det er rimelig greit i bydelene tror jeg. Jeg mener å ha hørt at Drammen har full barnehagedekning og vel så det |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Barnepass Drammensområdet?Jeg tror heller ikke det er så vanskelig. Hvor gammelt er barnet ditt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnepass Drammensområdet?Han blir to år, men vi fikk faktisk barnehageplass i Drammen igår, nå venter jeg bare på jobbsvar ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Barnepass Drammensområdet?
![]() |
|
|