Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FBI vil gi meg masse penger!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-11, 00:02   #1
Left
Passiv

Standard

FBI vil gi meg masse penger!

Weeee - jeg er vel heldig?
PS: Se på epostadressen

" From: Federal Bureau of Investigation
Dept: Anti-Terrorist & Monetary Crimes Division
Office: Washington, D.C. Headquarters
Address: J. Edgar Hoover Building 93 Pennsylvania Avenue, NW Washington, D.C. 20535-0001
Date: 5/5/2011

Attn: Beneficiary,

All you have to do for the release of your fund U.S $10.5 Million to your personal Bank Account is by getting us the D.I.S.T Document from the contact information given below. You are also advise to contact Mrs. Farida Mzamber Waziri for the D.I.S.T Document and it will only cost you $1,350USD for the release of your fund. Below is her contact informations given;

Contact Person: Mrs. Farida Mzamber Waziri
Email: fct-efcc-nigeria@w.cn
TEL: +234 703 638 6847
Office Address: 72 Western Avenue Victoria Island Lagos Nigeria.

NOTE: We have requested for the DIST document to make available the most complete and update records possible for the enhancement of public safety, welfare and security of society while recognizing the importance of individual privacy rights. If you fail to provide the document to us, we will charge you with the financial crimes. The United Nations department of justice order 556-73 establishes rules and regulations for the subject of an FBI identification record to obtain a copy of his or her own record for review. The FBI Criminal Justice Information Service (CJIS) division processes these requests to check illegal activities and once you have completed payment of $1,350USD to the agent in charge of this transaction, you're advised to keep us posted to enable us follow up with the release of your payment and act fast.

Federal Bureau Investigation.
Robert S. Mueller III,
FBI, Director."

Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:02   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FBI vil gi meg masse penger!

Her er det bare å slå til så fort du kan!

Gammel 06-05-11, 00:09   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heldiggris - her er det bare å slå til ja

Gammel 06-05-11, 00:15   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Lucky you! Jeg blir aldri tilbudt store penge summer jeg.

Gammel 06-05-11, 00:17   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Så det var DU som outa Osama?!

Gammel 06-05-11, 00:20   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor får jeg aldri slikt?

Gammel 06-05-11, 00:25   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hvorfor får jeg aldri slikt?

Vi kan dele - Vi bruker ditt fornavn og mitt etternavn, din fødselsdato og mitt personnummer, din epost, og mitt telefonnummer

Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:25   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Så det var DU som outa Osama?!

Den som outet Osama fikk 25 mill dollar... synd jeg ikke var på sporet der..

Men Sjugger - wow!! Og det var jammen ikke store jobben du måtte gjøre heller

Gammel 06-05-11, 00:26   #9
Left
Passiv

Standard

Og dette er jo heeeelt trygt altså. Det er jo tross alt Federal Bureau of investigation

Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:30   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg undres... Finnes det mennesker der ute i den store verden som går på slikt?

Gammel 06-05-11, 00:31   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke minst har de kontorer i flere land må en skjønne: 72 Western Avenue Victoria Island Lagos Nigeria.

Gammel 06-05-11, 00:32   #12
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Dette ser jo så trygt ut at her er det ingen tvil,slå til. Nigerianere er kjent for å være svært rause,og FBI i tillegg,da,flotte saker!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:32   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi kan dele - Vi bruker ditt fornavn og mitt etternavn, din fødselsdato og mitt personnummer, din epost, og mitt telefonnummer

O' lykke!

Gammel 06-05-11, 00:33   #14
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg undres... Finnes det mennesker der ute i den store verden som går på slikt?

Håper de fleste er blitt såpass opplyste etterhvert at de ikke gjør det. Men,man vet jo aldri.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:37   #15
Left
Passiv

Standard

Nå skal det bli villa på Uranienborg gitt!

Det er jo helt fantastisk at folk kan tro på at noen bare vil gi dem penger sånn helt uten videre? Tror der virkelig at noen med et lass med penger, sitter å trekker ut vilkårlige epostadresser for å gi bort på millionvis med penger? Men noen må jo tydeligvis gå på dette, siden de fortsetter.

Det nye nye nå, er at man får tilbud om deltidsjobb hjemmefra. Man trenger bare å betale en liten sum for å få informasjon i posten. Ja jøss - helt sikkert.

Skal vi se - jeg har lyst til å ansette noen i dag. Jeg tenker jeg velger deg, deg, deg og deg. Du kan tjene minst $250 pr. uke på et kvarters jobbing.

Hos noen behøver man ikke betale heller. Heldig ja`? Neida, de trenger bare navn, fødselsnummer, emailadresse, yrke osv. så sender de deg info.

Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:38   #16
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho, ganske tåpelig av deg å legge det ut her da, nå har jeg benyttet muligheten og svart dem i ditt sted. Ha ha! $$$

Gammel 06-05-11, 00:52   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hoho, ganske tåpelig av deg å legge det ut her da, nå har jeg benyttet muligheten og svart dem i ditt sted. Ha ha! $$$

Din fiskeslask

Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 01:10   #18
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Først prøvde de å gi deg p-bot, men den gikk du ikke på og nå vil de kaste penger etter deg! Hvis du ikke tar imot, blir det chip i nakken. :konspirasjonsteoretiker:

Gammel 06-05-11, 01:19   #19
Left
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 01:20   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil se bilder . Original Long Form.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.