|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Bikkja har spist de?
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Kjøleskapet er sjekket. Den røde bagen er sjekket. Den svarte bagen er sjekket. Den lilla vesken er sjekket, og den svarte vesken er sjekket. Da tror jeg ikke at jeg har hatt flere bærehjelpemidler i det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Det er sikkert en mening med at du ikke finner de |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Blir nok vanskelig å sjekke bikkja for p-pille misbruk.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg synes ikke du trenger å lete. Det passer bare ypperlig med et nytt barn nå.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Urk. Jeg mener å huske at jeg la de et lurt sted. "Her kommer jeg ikke til å glemme de." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Oppå kjøleskap? I krydderskuff? På badet? Nattbordet? På benken på gangen? I ytterjakkelommen?
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Kassen med baderomsstæsj er sjekket, småeskene med baderomsstæsj er sjekket, jakkene er sjekket, under sengen er sjekket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Hvor hadde du de sist, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg har ingen tips, bare føler med deg.
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Har du sjekka i skoene? I skuffen på kontoret? Den skuffen under komfyren som man har stekeplatene i? Bak doen? På hylla i gangen? Oppå/inni klesskapet?
![]() |
#19 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg tenker at du først venter på svar fra kjærstn jeg.
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Den gang jeg brukte denslags hadde jeg en lei tendens til å putte dem i skuffer. Ingen kjøkkenskuffer, kommodeskuffer, lekekasser et cetera du kan ha oversett? Eventuelt jakkelommer? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|