|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Vi skal jo som noen av dere sikkert har fått med dere, flytte på oss over sommeren.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Savner ingenting. Absolutt ingenting! Og alt jeg savnet i gamlehuset har jeg i nyhuset.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner Oslo!
|
|
|
#6 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner at det alltid var skokker av unger på lekeplassen. Her vi bor nå, i en annen bydel i oslo, er det veldig mange av nabobarna som går på veldig mye aktiviteter mange av ukedagene, og er lite ute på lekeplassen.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner byen. Følelsen av å kunne være fullstendig anonym, friheten av å kunne gå til sentrum, alle tilbudene. Jeg savner byen intens og kommer derfor til å flytte tilbake om noen år. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Ingenting. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner å kunne dra til byen en kjapp tur. Nå bor vi to timer unna by, alle veier. Ellers så savner jeg ikke mye.
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Ingenting, jeg flytta hjem igjen |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Vi flyttet helt til andre siden av landet, og jeg savner masse.
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Det er ikke en ting jeg savner fra Hakadal. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Dere som ikke savner noe, trivdes dere ikke? Eller er det bare så suverent bra der dere bor nå at det overskygger alt?
|
|
|
#16 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Vi flyttet fra leilighet til hus, det eneste jeg savner er hvor enkelt det er å ha en helt ny oppført leilighet kontra et hus fra 70-tallet, der er ALLTID noe å gjøre; male, klippe plen, luke, fikse og ordne. Mens i leiligheten var alt nytt og flott og vi hadde gartnere og vaktmester til å ta seg av det meste. Men jeg vil aldri bytte tilbake!! Elsker å bo her vi bor nå, naboene og huset og alt!! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner bedre utvalg på alle områder(klær, mat, ting og tang), jeg savner og være mer anonym.
|
|
|
|
#18 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Jeg savner de Beste Naboene og lekeplassen rett utenfor døra. Og noen venner jeg fikk sett altfor sjelden. Men nå har jeg tatt med meg familien til mitt gamle hjemsted, og har det rett og slett så bra jeg tror det er mulig å ha det i småbarnsmor-som-er-mye-gressenke-tilværelsen. Familie i nærheten er rett og slett gull. Nå, hvertfall.
|
|
|
#19 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Og her sitter jeg i hammocken i kveldssola, ser utover grønn mark, bondegård, hører fuglekvitter og har togstasjonen til Oslo (20 min m tog) rett borti gata. Har hatt visning nr 2 i dag... 1.klassingen min kom hjem etter en fin dag på Tusenfryd (med kjæresten sin! og broren hennes), og så det stod Til Salgs på huset vårt. Han fikk full panikk, selv om vi har snakket om dette, og han har vært med på visninger osv. Han har vært på glid noen ganger, men nå gikk det helt opp for ham. Gråt og skrek "Jeg vil ikke flytte" flere ganger og rev ned plakaten....
|
|
|
|
#20 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Dere som har flyttet på dere; Hva savner dere med det forrige bostedet?Og jeg savner IKKE bilkøene og trengsel overalt. Og at alt tar så mye tid. :har flyttet fra storby til bygd i vest:
|
![]() |
|
|