|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Størrelser Reimadress og Reflex regnsettStorebror må ha ny dress og nytt regnsett.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Størrelser Reimadress og Reflex regnsettJeg hadde kjøpt Reimadress str 116. De er så lette og fine, at det er ikke noe problem å ha en dress som er litt for stor. |
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Størrelser Reimadress og Reflex regnsettJeg endte med 116 i vår/høstdress og vinterdress, og 110 i regntøy. Regntøy blir jo fort litt mer klumpete er min erfaring.
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Størrelser Reimadress og Reflex regnsettJeg ville gjort det samme. |
|
|
|
#5 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelser Reimadress og Reflex regnsettLillebror er like lang og fikk 110. 116 ligger på vent foreløpig, den var for stor, men ligger klar til senere.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Størrelser Reimadress og Reflex regnsettStorebror er nokså like høy, og han har 110 i Reima. Jeg synes ikke det er vits å kjøpe så stort at det slites før det vokses i. Men det skal sies at mine barn ikke vokser fort, og bruker størrelsene lenge.
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Størrelser Reimadress og Reflex regnsettStorebror har vokst fort, 104 dressen var for stor i fjor på denne tiden. Blir det for ille får vi tak i en 110 mellom, så ligger det iallefall klart.
|
|
![]() |
|
|