Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dameklær til besvær

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 17:54   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Dameklær til besvær

Jeg blir så frustrert om dagen

I går gikk jeg innom noen butikker. Jeg kjenner at det varme været endrer mine behov i klesveien og har behov for noen litt lettere overdeler. Så jeg trålet igjennom flere butikker... Stort sett var problemet at det bare er store utrigninger for å vise fram puppestellet.... De få som ikke var slik utringet passet ikke meg i passform. Min datter på snart 15 år var "konsulent" til mammaen sin

Jeg skjønner ikke at det ikke går an å produsere klær som også er uten utrigninger. Det er ikke alle som har så mye å vise fram av pupper og så er det slike som meg som mangler en pupp å vise fram. Istedet har jeg en brystprotese som stikker over de fleste utrigninger. Ikke mye lekkert!

I tillegg har jeg gått opp noen kilo og må bruke str. 44-46. Da minsker utvalget betraktelig.

Er det bare jeg som ikke passer inn i motebildet nå?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 18:05   #2
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dameklær til besvær

Syntes det er mye klær uten utringinger jeg?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 18:32   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.gudrunsjoden.no

Der syns jeg de har mye fint. Eller dvs, jeg syns det varierer veldig fra sesong til sesong hvor mye bra jeg finner, men det er verdt et forsøk?

Gammel 07-03-07, 22:00   #4
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes det er mye klær uten utringinger jeg?

Her i byen har vi kjedebutikker som Lindex, Cubus og Hennes & Mauritz. Der finner jeg stort sett bare overdeler som er utringet.

Gammel 07-03-07, 22:08   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hm, jeg synes det er mange tunikaer i forskjellige fasonger og skjortebluser uten utringning, t-skjorter og topper i kjedebutikkene...Et tips er å ha en tynn ettersittende stroppetopp under, slik at en evnt utringning ikke blir så dyp.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 22:14   #6
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hm, jeg synes det er mange tunikaer i forskjellige fasonger og skjortebluser uten utringning, t-skjorter og topper i kjedebutikkene...Et tips er å ha en tynn ettersittende stroppetopp under, slik at en evnt utringning ikke blir så dyp.

Brystprotesen min går ganske langt opp så jeg har kun funnet en slik stroppetopp som går. Jeg har prøvd maaange...... Jeg prøvde noen tunikaer på Lindex med stroppetopp, men det ble stygt. Jeg har "armstrømpe" som går helt opp til skulderen og det ble stygt med den gjennomsiktige tunikaen og i tillegg var stroppetoppen som hørte til for rett slik at min brystprotese kom langt over. Jeg prøvde noen andre stroppetopper, men protesen kom over...

Gammel 07-03-07, 22:20   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Brystprotesen min går ganske langt opp så jeg har kun funnet en slik stroppetopp som går. Jeg har prøvd maaange...... Jeg prøvde noen tunikaer på Lindex med stroppetopp, men det ble stygt. Jeg har "armstrømpe" som går helt opp til skulderen og det ble stygt med den gjennomsiktige tunikaen og i tillegg var stroppetoppen som hørte til for rett slik at min brystprotese kom langt over. Jeg prøvde noen andre stroppetopper, men protesen kom over...

Uff, det høres ikke lett ut. Jeg bruker høyhalsede tynne gensere under tunikaer og omslagstopper, men det blir kanskje for varmt for deg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 22:49   #8
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skjorter da?

Gammel 07-03-07, 22:54   #9
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skjorter da?

Jeg fikk tak i en skjorte i går. Den mangler knapper øverst, men jeg skal bruke den ene toppen jeg har under. Skjortene har ikke knapper øverst lenger, og de er gjerne skrådd for å vise litt..... Så lenge de mangler knapper så går det an å sy på en trykk-knapp.

Gammel 07-03-07, 23:54   #10
Pastill
Pauset

Standard

Hæ?
Jeg har sett flere skjorter på HM bla med knapper.. helt vanlige skjorter liksom. Men det er jo ikke det man kjøper ti av liksom.
Tror du får følge med litt og hvis du finner noe du kan bruke, så kjøp en av hver farge

Gammel 08-03-07, 09:12   #11
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skjorter er kjempefint. De kan man bruke som en slags jakke og ha en fin topp under, og bare kneppe opp som man ønsker. HM har noen fine som er litt innsvingt. De har de hver sesong med litt variasjoner. Jeg har noen i forskjellige farger.

Sist redigert av Frost : 08-03-07 kl 09:20.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 09:15   #12
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Du kan jo sjekke denne:
http://www.shadeclothing.com/

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.