|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Dere som har vært på Lalandia...... reiste dere da med ferje fra Norge? Til hvor? København? Hvor lang tid tar det med bil etter at man kjører av ferjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dere som har vært på Lalandia...Det er hvertfall egnet som gravid.
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Dere som har vært på Lalandia...Hvordan er det utendørs da? Er det langt til stranden? Vi drar ev. i månedsskifte august/september og da går det vel fremdeles an å være på stranden. Det er jo hyggeligere enn badeland (for oss voksne i det minste). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dere som har vært på Lalandia...Det er ikke langt til stranden. Hytteområdet er ganske stort, så det spørs jo i hvilken ende dere er. Det tok oss ca 10 minutter å gå til stranden.
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Dere som har vært på Lalandia...Vi har vært dr en gang, da tok vi København fergen en vei og kjørte hjem igjen. Med en liten tass ville jeg nok valgt båten begge veier.
![]() |
|
|