|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg har lyst til å overraske ungene (6 og 13) med et eller annet i helga og trenger tips.
![]() |
#2 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Blir det litt dyrt, eller for dyrt?
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Det er litt dyrt. Egentlig for dyrt, men jeg liker ikke å ha penger på vent. De er jo der for å brukes.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Ja, sant?
![]() |
#7 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Vil du nå egentlig det? For jeg tror at du vil til Tusenfryd.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg har akkurat sjekket prisene på Tusenfryd. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?eMn jeg forsøker å komme på noe gøy, som overrasker, og som er litt nærmere/billigere, altså.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Si at dere skal spise middag på flyplassen, kjør til Værnes og fly et sted? Du sa jo ikke hvilken flyplass dere skulle spise på? |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Det er meldt 14 grader og regn i Oslo på lørdag, ser jeg.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Dere har jo sikkert vært der mange gang, men jentene mine elsket Rockland i Trondheim. Dit har de lyst til å dra flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Finn den billigste flyreisen og dra. Ulempen er jo at jeg må være med. |
![]() |
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Kjøre til Molde, bo på Rica seilet. Der er nytt badeland og spa i tilknytting til hotellet. Evne sjekk hjemmesiden til håholmen havstuer. Nydelig der ute, men da ville jeg ha hatt fint vær.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Hun mener vel Rockheim, tror du ikke? |
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Albertine:
![]() |
|
|