|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Vasker du/dere bilen selv?Jeg har oppdaget at det ikke koster skjorta å få noen andre til å vaske bilen både innvendig og utvendig, og må si jeg er ganske lykkelig for det. |
|
|
|
#3 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Utvendig ja, men jeg hadde glatt betalt noen for den innvendige vasken. Innvendig bilvask er HAT.
|
|
|
#4 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Jeg vasker både utvendig og innvendig selv. Har mye annet jeg heller bruker 350,- på og syns ikke det var spesielt billig.
|
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Vasker selv ja. Dvs hittil har jeg latt noen andre vaske bilen en gang (for kaldt å gjøre det selv) og forrige gang gjorde pappa det. Men jeg hadde tenkt å gjøre det selv altså.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Ehh. Nein. Gubbe som nektet vaskemaskin vasker selv. Jeg får bare lov å vaske den innvendig.
|
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Utvendig betaler jeg folk for å vaske, eller jeg kjører bilen i maskinen. Kommer helt an på om takboksen sitter på eller ei. Kjører ikke bilen i maskinen med takboksen.
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Nei, aldri utvendig frem til nå, og siden juletider heller ikke innvendig. Vel verdt pengene og eneste måten bilen i praksis blir ren på. Har annet å bruke tiden min på.
|
|
|
#9 |
|
Bare sær
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Jeg får den vasket innvending og utvendig + maskinpolering hver høst. Ellers vasker jeg selv, eller enda bedre, får en sønn til å gjøre det. Om vinteren bruker jeg selvvask på bensinstasjon, med høytrykksspyler.
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?
Noen ganger ja, stort sett nei.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Det blandes litt. Sambo syns det er litt koselig å vaske bil, men han er så treg.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?
Nemlig. Bilen vår blir rett og slett ikke vasket hvis vi skal gjøre det selv. Dvs. maskinvask utvendig får den, men inni ser den ut som Grønmo2 - og når det ikke er dyrere, så er det jo bare lykke. |
|
|
|
#13 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Vi vasker selv ja, både utvendig og innvendig. Bruker høytrykkspyler utvendig, både til påføring av såpe og skylling, så det er gjort på få minutter. Innvendig tar både mer tid og er mer pes, men der går vi som oftest på sammen, så da går det unna lell.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Vi gjør det selv,men kan innrømme at når vi står der med voks og polish så kunne jeg godt tenkt meg å fått noen andre til å gjøre den jobben. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Skal man liksom vaske bil også? Hm. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Jeg har vel aldri vasket en bil i mitt liv, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Jeg vasker ikke bilen min, det gjør mannen.
|
![]() |
|
|