|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() QK Silhouette. Hvor kjøpe?...Helst i Norge
![]() |
#3 |
litt gøy på håret
![]() Sv: QK Silhouette. Hvor kjøpe?Vet du noe om hvordan den er i forhold til Silhouette? Følger det med programvare, kan den bruke vinyl/iron on fra Silhouette? Finner ikke tilbehør i norske butikker etter litt googling, er litt redd å måtte bestille alt fra det store utland, siden det lett kommer over 200, tror jeg.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: QK Silhouette. Hvor kjøpe?Nå skal jeg være så ærlig og si at jeg ikke har brukt denne på noen år.
![]() |
#6 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: QK Silhouette. Hvor kjøpe?Kjøp en Cricut Expression heller. Hadde Silhouette og den var håpløs, måtte ha teknisk fagskole for å finne ut av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
litt gøy på håret
![]() Sv: QK Silhouette. Hvor kjøpe?Fløyel: Jeg må bare lese meg opp litt mer i helgen, sender deg en PM om det blir aktuelt, jeg bor på Sunnmøre, så jeg får nok ikke prøvd den først, er jeg redd.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: QK Silhouette. Hvor kjøpe?Papirene og vinylen fra silouette kan du bruke. Og vektortegninger. Jeg kan sende den til deg, så kan du studere den nærgående.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: QK Silhouette. Hvor kjøpe?Jeg fikk en eCraft til bursdagen. Men har ikke helt fått satt meg inn i hvordan den fungerer enda. :TTT: Men den var råsa da.
![]() |
|
|