Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 11:39   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?

Jeg trenger ny telefon, og et av mine få kriterier er at den skal ha et godt kamera. Hvilke telefoner kan jeg velge mellom da? Er det noen som har en telefon med et godt kamera å anbefale meg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 12:12   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?

iPhone har veldig bra kamera. Og gjør bra videoopptak.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 12:13   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

iPhone?

Når jeg googler tester får jeg opp Nokia n8, blant annet. Er det noen som har erfaring med den?

Gammel 14-05-11, 12:21   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

nokia N8 kjøpte jeg fordi den var best i test på kamera.
Telefonen er helt fin, noen barnesykdommer og ikke like mange kule apps som til iphone, men kameraet er virkelig bra, og telefonen fungerer bra.

Gammel 14-05-11, 13:10   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nokia N8
Ellers har jeg selv HTC desire HD, som også tar bra bilder. Bedre enn IPhone mener jeg. Det er 8 mega p.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 13:13   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner fotografer og andre avisfolk som har Nokia N8 (og versjonene før denne modellen) nettopp pga det gode kameraet, i tilfelle de kommer over noe det er verdt å ha bilde av.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 13:23   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone?

Fotografkompis sverget til SE Satio, men det var så mye annet tull med den at den anbefales ikke allikevel. Jeg har også Satio og er veldig fornøyd med linse og blitz og mp, men det gikk under et år før den begynte å tulle og henge og fryse og oppføre seg ugreit, og SE tilbyr ikke oppdateringer til den. Bildene blir superbra da, og jeg har ikke skiftet den ut enda fordi jeg ikke finner noe jeg syns kan måle seg ...

Gammel 14-05-11, 14:24   #8
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

iPhone?

Jafortenkatte den er best!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 14:26   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iphone har mange kvaliteter, men jeg synes ikke kameraet er en av dem.

Gammel 14-05-11, 15:01   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en SE Xperia Arc, og synes den har veldig godt kamera. Nokia N8 får også veldig gode anmeldelser.

Skal du ha en "vanlig" telefon, er Nokia N86 8mp veldig bra på kamerafronten.

Gammel 14-05-11, 15:17   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Nokia N8, og er fornøyd. Videokameraet på den er ekstremt godt, og enda bedre enn kameraet. Det har HD-utgang, og man kan se filmer direkte på tv fra kameraet. Vi har sluttet helt å bruke det ordinære videokameraet etter at jeg kjøpte dette.

Har hatt SE Xperia, og det kameraet (og videokameraet) synes jeg var direkte elendig. Kameraet på telefonen jeg hadde før Xperia hadde tilsvarende med pixler, men et mye bedre kamera. Det var en Sony Ericsson Cyber Shot et-eller-annet.

Gammel 14-05-11, 15:41   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ser ut som det blir N8 da. Jeg bruker telefonen kun til å ringe og ta bilder med.

Gammel 14-05-11, 16:23   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det dumme med N8 er at den ikke android. Bare så du vet om det. Men Nokia har en del funksjoner på OVI Store a la andorid.

Gammel 14-05-11, 16:26   #14
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

SE Satio har veldig bra kamera, men jeg er ikke så veldig fornøyd med resten.
Iphone er kjent for å ikke ha det beste kameraet, men være veldig bra på resten.

Gammel 14-05-11, 16:29   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Hva er android?

Gammel 14-05-11, 21:01   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er storveis fornøyd med kameraet på min SE W995 i allefall, enkelt og greit og tar flotte bilder.

Gammel 14-05-11, 23:00   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er storfornøyd med min SE satio, kameraet er supert og det er resten av telefonen og. Dere som er misfornøyde, hva er det dere er misfornøyde med?

Gammel 14-05-11, 23:18   #18
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg er storfornøyd med min SE satio, kameraet er supert og det er resten av telefonen og. Dere som er misfornøyde, hva er det dere er misfornøyde med?

* At den "fryser" og må slåes av innimellom. Gjerne mens jeg skriver sms eller noe.
* At jeg ikke får fatt i oppdatert programvare til den
* At jeg ikke finner de apps-ene jeg trenger til den

Men jeg har som sagt ikke byttet den ut, for jeg finner ingen med kamera som kan måle seg med Satioen sitt. Og så er jeg veldig glad i at det er deksel foran kameraet, og det har visst ingen andre telefoner.

Gammel 14-05-11, 23:42   #19
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HTC Desire HD. Flotte bilder og morsom telefon.

Gammel 14-05-11, 23:44   #20
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Signerer Fløyel. Htc desire hd er noko for seg sjølv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.