Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye var klokka, sa du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-11, 13:40   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Rødme

Hvor mye var klokka, sa du?

Planen i dag var å ha familien min over på brunsj for å feire selveste nasjonaldagen, men for første gang valgte vi å droppe og overvære barnetoget siden vi syntes det krasjet litt med hvilen til barna (og vi gjerne ville benytte oss av dette før de begynner i barnehage og dermed skal gå i tog selv). Vi dekket bordet i natt (hadde grillgjester i går) så i dag var det bare å dekke på med maten og ikke minst ikle oss og barna bunadene. So far so good.

Klokka 10:30 ringer det på døra vår, og inne ligger hele familien i senga, selvsagt uten finstasen på, og gnir søvnen ut av øynene uten å skjønne hvorfor noen ringer på så tidlig på en slik dag. Kan tro det ble fart på oss da vi skjønte hvor mye klokka var Barn og bunader ble kombinert i et salig tempo, og jammen fikk vi ikke maten på bordet også etter hvert (flaggene derimot, kom ikke på plass før etter brunsjen). Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å sove så lenge med 3 så små barn i hus, men de har tydeligvis vært like trøtte som oss da. (Jeg kan skylde på at jeg ikke har aklimatisert meg etter helgens nattevakter enda, men hva resten av familien driver med på nettene er et mysterium ). Hvorfor kan de ikke sove så lenge i hverdagen når mannen er på jobb og jeg har vært på nattevakt uten pass etterpå?

Men ja, hæppi søttende, godtfolk!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 13:51   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye var klokka, sa du?

Imponerende sovehjerter!! Det hadde vi også i hus for første gang - ingen av de våkna skikkelig før 07.15!! Og så var jeg faktisk bare oppe tre ganger i natt(og ørten i går kveld før vi la oss, men det er liksom noe annet). Jenta satte i å storhyle 05.15 og da trodde jeg løpet var kjørt, men enten så drømte hun eller så var det noe annet som stakk henne for det var nok å gi smokk og snu. Deilig start på dagen!! Gratulerer med dagen!! Håper den fortsetter like herlig hos dere!

Gammel 17-05-11, 13:55   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 20:58   #4
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Det kan virke som dere trengte den søvnen dere fikk. Godt å få ladet batteriene skikkelig en gang innimellom.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 19:48   #5
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Klokka var forøvrig 9:30 da besøket vårt kom (det var altså da de skulle komme). Jeg har visst vært trøttere enn antatt

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.