|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man ha ett møbel i høyglans?Jeg trenger en lav kommode/skjenk som skal doble som oppbevaringsmøbel og TV-benk (det er mulig jeg henger TV-en på veggen over, men jeg trenger noe under uansett).
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kan man ha ett møbel i høyglans?Jeg likte best den over. Selv drømmer jeg om en gammel skjenk fra 50-tallet til å bruke som tv-benk. Jeg er en sucker for retro. Har lett på Finn, men finner ingen kule.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan man ha ett møbel i høyglans?Ja, det kan du - det er kun stuebordet vårt som er i høyglans her per nå. Men, jeg liker skjenken fra Ikea best, vi har samme, bare i brunsort.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha ett møbel i høyglans?Vi har tv-benk i høyglans, ellers en del eik. Syns det er fint å bryte litt opp, jeg er ikke fan av en stue møblert med møbler i samme serie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kan man ha ett møbel i høyglans?Jeg har forsket og funnet ut at den hvite utgår. Den ser høyere ut på bildet, men det er bare 14 cm fra gulvet til bunnen. Siden den må gå over en stikkontakt som slutter 24,5 cm over gulvet er den bare å glemme. Synd egentlig, for jeg har mer bruk for skuffer enn skap (den skal erstatte en høy kommode som står i veien nå, skal ikke brukes som skjenk).
![]() |
|
|