|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() HTC Desire og nett-tv? Går det an?Jeg får det i hvert fall ikke til, og får bare beskjed om at jeg må laste ned Flash Player, men den finnes jo ikke for HTC? Jeg finner i hvert fall ikke ut av det. |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?iPhone har en app, hvis det er nrk du mener. Kanskje det finnes en android app? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Jeg ser nett-tv med galaxy-taben min, det er jo også android så det er neppe der feilen ligger i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Flash player er til android jo. Meiner den er lagt inn på mobilen ved kjøp. Var i alle fall det hjå meg.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Er det noen som faktisk har sett nett-tv med HTC Desire? |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Har ingen problemer med tv3play. Satte på ein episode om Gordon Ramsey og den spelte av heilt fint. Ikkje hakking eller noko.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Damn altså, hvorfor funker det ikke på min dah? |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Jeg får den samme meldinga hele tiden. Nå har jeg oppdatert versjonen. Kanskje jeg har for gammel androidversjon? At det MÅ være 2.2? Jeg har 2.1 tror jeg. |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Eg fekk nettopp oppdatert min mobil ja. Ei veke sidan ?
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Jeg får ikke lastet ned ny versjon til min SEX-telefon heller. |
![]() |
![]() |
#13 |
Unik
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Eg veit at eldre versjonar frå SE ikkje vil få oppdatert systemet. Den beskjeden kom vel for ein månads tid sidan.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Egentlig helt sykt at en ett år gammel telefon er blitt eldre versjon. |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Jeg har akkurat sjekket, og det foreligger ikke noen ny android-oppdatering til min. Det hadde jo gjort det svært enkelt. |
![]() |
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Er usikker på om det kjem oppdatering til vanlig desire. Meiner eg leste noko om det på eine forumet, skal sjekke.
![]() |
#18 |
Unik
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Det htc har sagt er at desire hd og Incredible får først, så skal desire og z bli oppdatert. Så det kan enno vera håp. ( før det igjen har dei sagt andre kvartal )
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: HTC Desire og nett-tv? Går det an?Ok - jeg får smøre meg med tålmodighet da. Det er ikke lett, for jeg vil at ting skulle virket i GÅR. |
![]() |
![]() |
|
|