|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Hvordan organiserer du mønstrene dine?Jeg er på jakt etter den ultimate løsningen.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du mønstrene dine?Kommer vel an på antall mønster det, tenker jeg.
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du mønstrene dine?Jeg har mønstre i ringperm.
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvordan organiserer du mønstrene dine?Forresten pleier jeg å ta kopi av beskrivelsen og bildene av de forskjellige delene (fra feks Ottobre) som blir lagt foran i plastlommen, og evvt notater om jeg har gjort endringer.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan organiserer du mønstrene dine?Jeg prøver å putte alle delene til ett plagg i en plastlomme, og så prøver jeg å legge en lapp med hvilket mønster det er oppi også. Jeg skriver også gjerne på de enkelte mønsterdelene hva de er og hvilken str., som regel bare med forkortelser. Plastmappene skal settes i en perm, men de ligger gjerne litt her og der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan organiserer du mønstrene dine?Konvolutter fungerer ganske bra her.
![]() |
|
|