|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Jeg skal til London snart ifm jobb. Trenger en trille til sommerferien til gutt som blir 3 til høsten. Vil det lønne seg å kjøpe det i London, i så fall hva og hvor? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Zapp burde hvertfall være grei å få tak i der.
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Takk, Niobe! Da skal jeg se på nettsider og se hva jeg kan finne. Den er vel grei å bære med seg også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Mja... Esken er ganske stor, men du kan jo pakke den opp og bære den i bærevesken i stedet.
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Er babyjogger city mini (eller hva den nå heter) grei å få med seg eller er den også stor?
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Vi sparte over 1000 kr på å kjøpe MacLaren i London. Bestilte på nett, gratis frakt til der vi bodde og der stod den da vi kom. John Lewis og Mothercare er et par av stedene som leverer.
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?MacLaren har også en transportbag som kostet 300 eller noe, veldig kjekk.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?
Mannen kjøpte denne da han var i London for et år siden. Fikk den greit med seg på flyet innpakket i eske. Sparte 1000 kr på å kjøpe den der. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 15:49. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?Mulig jeg må vurdere det da, men er kanskje litt tungt å bære med seg også. Skal først på shopping et par dager, så rett på kurs. Må se hva jeg får tak i tror jeg. Om jeg skal få momsen igjen må jeg vel ha den i originalforpakning, uåpnet.
|
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Noe å spare på å kjøpe trille i utlandet?var innom mothercare i oxfordsstreet i fjor juni og de hadde mange kule triller altså.. mye zapp, maclaren og bugaboo osv.. billigere enn i norge, absolutt.
|
![]() |
|
|