Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Overbevis meg! (iPad)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 15:21   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Overbevis meg! (iPad)

Hvorfor bør jeg kjøpe en iPad 2?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:38   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overbevis meg! (iPad)

Sånn at du kan selge ener'n til meg?

Gammel 25-05-11, 16:37   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Sånn at du kan selge ener'n til meg?

Jeg har ikke ipad.

Gammel 25-05-11, 16:45   #4
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Fordi den er genial til nettsurfing. Liten, lett, god batterikapasitet, enkel i bruk og tar liten plass i vesken. Pen er den også.

Jeg trodde aldri jeg kom til å eie den sånn før mannen plutselig hadde kjøpt en til meg en gang jeg var bortreist. Nå er jeg forelsket! (Ja, da, i mannen også :-) )

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 00:33   #5
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Fin! Enkel til surfing på nett! Angry Birds på stor skjerm:-)))). Og hundre andre grunner, men kort sagt: fordi den er kuuuul! Skriver på min nå:-))

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 06:52   #6
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg vurderer også en iPad, men jeg trenger litt andre grunner til å kjøpe den enn Angry birds på stor skjerm og at den er kuuul

Kan man laste ned filmer på den? Torrents? Noen som vet?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 07:39   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Du finner vel ikke torrent-klient, og Apple sensurerte vel vekk VLC slik at det å få spille av hvilket som helst videoformat ikke er så enkelt uten konvertering først. Eller har VLC fått komme tilbake i appstore? Det er vel ellers ikke ytelse nok til å spille av 720P x264-filer. Dvs. egentlig er det ytelse nok, men Apple gir ikke akselerasjon av x264-formatet - kun h.264 innpakket i QuickTime.

Konvertering av video kan være ganske tidkrevende selv på en kraftig pc. Man får vel imidlertid kanskje lastet ned en del serier o.l. i ferdigkonvertert format også, men.... Apple har i utgangspunktet et fokus på at skal man se video, skal det kjøres via iTunes. i USA får man via iTunes kjøpt tv-serier m.m., men ikke her til lands...

Gammel 08-06-11, 09:29   #8
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker vår. Skjønte ikke hva vi skulle med den da mannen kjøpte den, men den viste seg å være ideel underholdning ved amming. Men det er vel ikke aktuelt bruksområde for alle da...

Gammel 08-06-11, 10:23   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Du finner vel ikke torrent-klient, og Apple sensurerte vel vekk VLC slik at det å få spille av hvilket som helst videoformat ikke er så enkelt uten konvertering først. Eller har VLC fått komme tilbake i appstore? Det er vel ellers ikke ytelse nok til å spille av 720P x264-filer. Dvs. egentlig er det ytelse nok, men Apple gir ikke akselerasjon av x264-formatet - kun h.264 innpakket i QuickTime.

Konvertering av video kan være ganske tidkrevende selv på en kraftig pc. Man får vel imidlertid kanskje lastet ned en del serier o.l. i ferdigkonvertert format også, men.... Apple har i utgangspunktet et fokus på at skal man se video, skal det kjøres via iTunes. i USA får man via iTunes kjøpt tv-serier m.m., men ikke her til lands...

Jeg bruker noe som heter AV player eller noe, fungerer på samme måte som VLC omtrent. Den kan overføre trådløst fra Mac/PC også, men litt mer knotete enn med ledning. Du må laste ned til PC eller Mac, men trenger ikke konvertere noe, den har spilt alt jeg har prøvd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:24   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ja, også er den fiin da

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:06   #11
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

HVA?? Er ikke Angry Birds på stor skjerm og dens kuulhet argument godt nok

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:13   #12
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

Det er hovedargumentet til at jeg ønsker meg en.

Gammel 08-06-11, 19:00   #13
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

Nei, det skal litt mer til for at jeg skal bruke så mye penger på det.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:05   #14
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPad er bare den kuleste dignsen ever.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:42   #15
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Det er hovedargumentet til at jeg ønsker meg en.

Min er på vei nå.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.