|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)Fordi den er genial til nettsurfing. Liten, lett, god batterikapasitet, enkel i bruk og tar liten plass i vesken. Pen er den også.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)Fin! Enkel til surfing på nett! Angry Birds på stor skjerm:-)))). Og hundre andre grunner, men kort sagt: fordi den er kuuuul! Skriver på min nå:-)) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)Jeg vurderer også en iPad, men jeg trenger litt andre grunner til å kjøpe den enn Angry birds på stor skjerm og at den er kuuul |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)Du finner vel ikke torrent-klient, og Apple sensurerte vel vekk VLC slik at det å få spille av hvilket som helst videoformat ikke er så enkelt uten konvertering først. Eller har VLC fått komme tilbake i appstore? Det er vel ellers ikke ytelse nok til å spille av 720P x264-filer. Dvs. egentlig er det ytelse nok, men Apple gir ikke akselerasjon av x264-formatet - kun h.264 innpakket i QuickTime.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)Jeg elsker vår. Skjønte ikke hva vi skulle med den da mannen kjøpte den, men den viste seg å være ideel underholdning ved amming. Men det er vel ikke aktuelt bruksområde for alle da...
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)
Jeg bruker noe som heter AV player eller noe, fungerer på samme måte som VLC omtrent. Den kan overføre trådløst fra Mac/PC også, men litt mer knotete enn med ledning. Du må laste ned til PC eller Mac, men trenger ikke konvertere noe, den har spilt alt jeg har prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)Ja, også er den fiin da |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)HVA?? Er ikke Angry Birds på stor skjerm og dens kuulhet argument godt nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Overbevis meg! (iPad)iPad er bare den kuleste dignsen ever. |
![]() |
![]() |
![]() |
|