Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg trenger en ekstra barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-11, 00:07   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger en ekstra barnevogn

Veldig glad i Buggisen min altså, men jeg har for lengst innsett at jeg ikke er en av de som klarer meg med bare én vogn..

Jeg trenger en vogn jeg kan bruker i skogen. Ikke på stier, men grusvei/kjerrevei/traktorvei osv. Buggisen har alt for liten fjæring, har prøvd å bruke den med vinterhjul, men det var hat hat hat.

Mitt eneste ufravikelige krav er at jeg kan ha ungen min mot meg, ellers har jeg ingen sterke meninger, men helst vil ungen ha full liggestilling (dog ikke et ufravikelig krav). Jeg ønsker meg god fjæring slik at babyen slipper å få "shaken baby syndrome" etter en skogstur, men har på ingen måte noe behov for å kunne jogge med den. Ikke trenger den være bagvogn heller. Tre eller fire hjul er heller ikke viktig, men den bør fungere godt på snø (og kanskje sand, for det hender det er sand på veiene jeg går på), siden jeg sliter litt med å se for meg at jeg orker å gå ei mil hver dag med Buggisen og vinterhjul når den tid kommer.

Noen som kan fortelle meg hvilken vogn jeg ønsker meg?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.