![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Er dette setet testet?Har leita rundtom etter testresultater av Akta Graco's sete: Rallysport Logico L, men finner ikkje det noe sted. Vi har alt kjøpt det, men ikkje i bruk ennå, står umontert i kassen sin. Syns ungen satt veldig fint i det, føringene for selen var god, men har jo egentlig ikkje hørt noe om det setet før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er dette setet testet?Tror det er det vi har og da vi kjøpte det fant jeg noen testresultater på det som var like bra som de bedre som blir testet i dag.
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette setet testet?Dette er jo ganske likt. Har sjølv leita etter testresultat på det du nemner. Synes det ser noko spinkelt ut samanlikna med dyrare modellar. Me har det i besteforeldrenes bil.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette setet testet?Trodde seter helst ikkje skulle brukes mer enn 5 år pga at plasten blir mer porøs med tiden? Eller gjaldt det bare babysetene? Sikkert noen som kan svare deg bedre, bare mente eg hadde lest noe om det et sted. Hjelper å beskytte setet mot å bli utsatt for sollys og slikt om det ikkje er i bruk hele tiden da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er dette setet testet?Det skal ikke være mer enn 5 år når det taes i bruk. Så jeg ville byttet det.
![]() |
![]() |
|
|