|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kjøper man syltede sitroner?Hvis man ikke gidder å lage selv? Innvandrersjapper? Kan ikke husker å ha sett det der, men jeg har jo ikke lett heller. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor kjøper man syltede sitroner?Og hvordan etterligner man best en marokkansk tagine hvis man ikke vil kjøpe en? Gryte med lokk? Leirgryte i stekeovn? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor kjøper man syltede sitroner?Jeg har to krukker fulle av hermetiserte sitroner, og de er hjem- hjem- hjemmelaga! Kjøpe en sitron, kanskje? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor kjøper man syltede sitroner?
Jeg tenkte også på leirgryte, og det har jeg. Men nå ser jeg at både Jamie Oliver og Andreas Viestad mener det ikke blir noen forskjell med en gryte. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor kjøper man syltede sitroner?Ah, dette ser utrolig godt ut! Spiste et par meget minneverdige måltider da jeg var i Marrakech, det er så mye smak i den maten at man får lyst å smatte for riktig å pirre smaksløkene litt ekstra. Ellers spiste jeg mest enkel berbermat; linser, couscous, poteter og gulrøtter. Og oliven selvsagt. Ble noe lei av de kokte gulrøttene etterhvert, men med små muligheter for kjøling og nye forsyninger der oppe i fjellene, var det ikke så enkelt å være kreativ. |
|
|
|
![]() |
|
|