|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Forhåndsvisning av innleggDet ser ut til at forhåndsvisning av innlegg (på forum og i blogger) gjør innlegget synlig for andre enn den som skriver innlegget. Dette har ikke jeg vært klar over tidligere men lagt merke til det i det siste, og jeg synes det er litt dumt. Går det an å gjøre noe med det, slik at når man forhåndsviser er det bare en selv som får se det som er skrevet? Altså ikke åpen publisering?
![]() |
![]() |
#5 |
trenger lading
|
![]() Sv: Forhåndsvisning av innlegg
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forhåndsvisning av innleggJeg er ikke helt sikker altså, men særlig siste måneden har det blitt publisert veldig mange halvferdige kommentarer (som blir oppdatert etter en stund), og jeg har også sett det i bloggposter. Jeg har inntrykk av at det er mer enn at folk publiserer for så å endre.
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forhåndsvisning av innleggJeg prøvde også nå, men da kom det heller ikke opp. Kanskje jeg sprer frykt uten grunn?
![]() |
![]() |
#11 |
This is normal!
|
Den mest fornuftige forklaringen er antakeligvis at du og jeg er klarsynte og ser (i hvert fall deler av) innleggene før de blir publisert.
![]() |
![]() |
#15 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forhåndsvisning av innleggEn stund lurte jeg på om det kunne gjelde de som skrev via mobiltelefon/iPad, men om det er noen logikk i det (utenfor mitt hode), vet jeg ikke.
![]() |
![]() |
#16 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Forhåndsvisning av innleggDet hender at folk poster uten å ville det, og går tilbake og editerer innlegget veldig raskt etter posting. Gjør man det ganske snart vil det ikke komme opp at innlegget er blitt endret, tror grensa er fem minutter innen posting.
![]() |
#18 |
etterpåklokest
|
Er det muligheter for å tjene penger på denne klarsynheten, tror du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
Må vi ha fornuftige, enkle forklaringer også nå da. Jeg vil heller gå for en konspirasjonsteori.
![]() |
![]() |
|
|