|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.plass... og trenger flere stemmer. Han ligger på andre plass (Kyryss ut pop-up vinduet og klikk på "mest populær". Da ligger bilen på andre plass med 3341 stemmer. Det er den med norsk flagg i hjørnet! Parkert mellom to biler. En rød bak og en gråaktig foran!
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 31-05-11 kl 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pJeg har stemt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pVet ikke hvem jeg skal stemme på, to har like mange stemme nå ...
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pDet er den med norsk flagg! Parkert mellom to biler. En rød bak og en gråaktig foran!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pHos meg kom den opp når jeg trykket på linken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pEr det den skitne hvite bilen?
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pFant den til slutt ja!
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.p
Det er jeg enig i, men av de to som ligger an til å
![]() |
#11 |
Fjott
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pStemt. Står det hva kriteriene for å stemme noen sted da? Jeg ser bare at det står den med flest stemmer vinner, ikke nødvendigvis fordi det er et fint bilde. Synes det var en kul bil og har stemt.
![]() |
#12 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pStemt
![]() |
#14 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pJeg stemte på den råsa bilen
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pJeg synes sånne stemmetiggingstråder er en uting.
![]() |
#16 |
trøtt
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.p
![]() |
#17 |
trøtt
|
Greit nok det, men det er ikke forbudt på forumet her etter hva jeg vet?
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan dere hjelpe min kusines kjæreste med å vinne en bil? Han har falt ned til 2.pNei, det er en personlig mening. Jeg synes det både er uhederlig konkurranseatferd og forsøpling av forumet.
![]() |
|
|