Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg din drømmespisestue!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-11, 20:11   #1
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Vis meg din drømmespisestue!

Jeg ønsker meg disse stolene:

¨

Wegners y-stoler.

De er kanskje enda finere i sort:

Evt. i hvitt :

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 20:19   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din drømmespisestue!

Y-stolene står øverst på min ønskeliste også

Gammel 01-06-11, 20:47   #3
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

En bekjent påstår at de ikke er så gode å sitte i, da? Tullball.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 20:53   #4
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Pene å se på, drepen å sitte på for oss med brede rumper

Gammel 01-06-11, 21:00   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har så lyst på dette bordet.

Skjenk

Disse stolene

Og denne lampen, men kanskje i farget glass. Medium str for jeg hr lite hus.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 21:00   #6
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dypt forelsket i Dinaserien fra Stryn møbelindustri.

Gammel 01-06-11, 21:03   #7
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er dypt forelsket i Dinaserien fra Stryn møbelindustri.

Ja, den kunne jeg også tatt lett!

Tre stk!
Gammel 01-06-11, 21:11   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skikkelig lyst på noe i retro-stil, men enten er det for dyrt ellers så passer det ikke inn her. Jeg likte godt dette kjøkkenbordet (men det hadde ikke passet i stua da, det måtte altså vært på kjøkkenet). Ja, hele det kjøkkenet skulle jeg gjerne hatt. *60-tallsfreak*

Gammel 01-06-11, 21:50   #9
Ciela
Erfaren

Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi har 6 y stoler og de veldig gode å sitte i synes jeg .Våre er i lys ask og bordet noe alla det i første innlegget fra brødrene amundsen .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 21:53   #10
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg har skikkelig lyst på noe i retro-stil, men enten er det for dyrt ellers så passer det ikke inn her. Jeg likte godt dette kjøkkenbordet (men det hadde ikke passet i stua da, det måtte altså vært på kjøkkenet). Ja, hele det kjøkkenet skulle jeg gjerne hatt. *60-tallsfreak*

Åh jaaa! Hele kjøkkenet!

Tre stk!
Gammel 01-06-11, 22:07   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi har dette bordet: http://www.ambientedirect.com/en/bra...o-1-table.html. Det er nydelig (vi har varianten med bordplate av ask)
og en blanding av syverenstoler og noen retrostoler.

Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:35   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Vi har dette bordet: http://www.ambientedirect.com/en/bra...o-1-table.html. Det er nydelig (vi har varianten med bordplate av ask)
og en blanding av syverenstoler og noen retrostoler.

Det hørtes veldig fint ut!

Gammel 02-06-11, 06:54   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det beste med det bordet er at understellet er utformet sånn at selv om bordet ikke er så veldig stort, er det helt uproblematisk å få plass til ti personer rundt bordet.

Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 16:48   #14
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Liker veldig godt denne kombinasjonen.
Dette bordet er fra Sør-Afrika da, men de har et lignende bord hos BoConcept.

Gammel 02-06-11, 17:03   #15
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dette fra Bo-Concept med røde stoler.

Gammel 02-06-11, 17:10   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Åh, åh, ååååh!!
Bordet vårt er egentlig ganske fint, men det må pusses ned. Det minner litt om bordet på bildet her, så det tror jeg vi kommer til å beholde. Men vi har slike stoler nå, og jeg haaater dem. Jeg vil ha de stolene på bildet der!

Gammel 02-06-11, 19:28   #17
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Åh, åh, ååååh!!
Bordet vårt er egentlig ganske fint, men det må pusses ned. Det minner litt om bordet på bildet her, så det tror jeg vi kommer til å beholde. Men vi har slike stoler nå, og jeg haaater dem. Jeg vil ha de stolene på bildet der!

Du kan bestille kopier av denne på www.modani.no til en billig penge. De er identisk med originalen, bare litt tyngre.

Gammel 02-06-11, 19:31   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det glasskapet på det øverste bildet har jeg lyst på. Hvor er bildet hentet fra?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 20:31   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, jeg er nødt til å vinne i lotto, slik at jeg kan kaste ut alt av spisestue- og stuemøbler og inn med Dina.

Gammel 02-06-11, 21:22   #20
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Det ligner på spisebordet mitt, bena kan deles opp og trekkes ut så jeg får to klaffer på hver side ekstra så det blir over 4 meter, kan kjøpe to til og det blir over 5. Genialt. Det heter Opera mener jeg, og kjøpt på Bohus.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.