Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sykkelhenger til baby?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-11, 11:37   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sykkelhenger til baby?

Finnes det?

Kikket på en i går, men der sto det at barnet måtte være 18 mnd før den kunne benyttes (og jeg skjønte jo av "interiøret" at en baby ikke kunne være det), men finnes det sykkelhengere som kan benyttes også til mindre barn? Fra ett halvt år kanskje og oppover?

Jeg har fryktelig lyst til å sykle turer, og skulle gjerne hatt Junior med...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 11:42   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelhenger til baby?

Jeg tror vel man bør kunne sitte...? Jeg ville ikke hatt et barn på mye mindre enn ett år bak i en sånn. De bør jo sitte, og ha på hjelm, og er et stykke "unna" en selv. Også ift hva de tåler hvis noe skulle skje. Vi har lillesøster på sykkelsete bak nå, testet første gang da hun var 11 måneder. Det går greit, men ser ikke akkurat for meg henne bak der da hun var et halvt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 12:03   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nordic Cab har babysete til å feste inni, til barn under 9 mnd/9 kg.

Jeg har ikke erfaring med babysetet, men Cab-en var en genial sykkelvogn/pulk/trille som jeg ofte angrer på at jeg solgte videre, selv om 6-åringen bare har villet sykle selv de siste 2 årene,.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 12:43   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vi har en Croozer sykkelhenger med et slikt innlegg til:

Kjøpte på nett herfra , brukte det vel første gang i mars-april i fjor, da var ungen rundt seks måneder. Hun satt veldig godt.

Gammel 03-06-11, 13:12   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nordic cab kan det også festes bilsete i.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 13:43   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mange muligheter, så da skal jeg ikke si at det ikke finnes. Men jeg hadde aldri turt å ha en liten baby bak der, men jeg er en pingle da.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.