|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kg
|
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgVi har den som heter Micro, og den er max 20. Snuppa er nok over det, og det går fint (6-åring) Men den er nok litt knapp til en større gutt, ja. Har du forsøkt butikker som selger til barnehager og sfo? Kan Riktige Leker eller Sprell ha?
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgHey, se den! Takk for tipset!
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgSkjønner godt hva du mener. De er ganske trauste de som er på sfo. De hadde noen kule på Riktige Leker, men de var alt for små.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgJa, jeg kikket på siden til Riktige leker, men de så ut til å være for mindre barn.
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kg
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgJa, om jeg ikke finner noe sjøl, får jeg kontakte fysioterapauten hans og høre om hun kjenner til noen. Det kan jo være det finnes noen stilige via hjelpemiddelsentralen.
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgDyrt alternativ, men du kan få kjøpt samme type sykler som barnehagene bruker: http://www.trigonor.no/main.aspx?pag...084&gidlevel=3
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgGooglet litt nå, og fant en slik - men føy, den var dyr...
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgStemmer, Niome - når jeg tenker meg om, er det slike de har på Sfo, jeg har sett dem. Men de er liksom ikke akkurat kule...
|
|
|
#13 |
|
Superbasinella
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgHva med denne da? Det står fra 1-8 år så jeg vet ikke vektklassen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgJo, den var forsåvidt grei, men den ser liksom litt barnslig ut.
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kg(Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
...
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgJeg syns den du fant ser kul ut, Inagh. Snakk med fysioterapeuten. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgÅh, Balanse - om ikke balanse er min sønns venn, er søren meg Balanse min sønns venn. Den ser helt dødsrå ut!
|
|
|
#18 |
|
...
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgHvis dere har en veldig god begrunnelse, så kan man få et produkt som i utgangspunktet ikke er lagd som hjelpemiddel så vidt jeg vet. (Og hvis den du har bilde av ikke er å få tak i, så vil jo bl.a det være et godt argument.) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgMicro er jo leverandør nr 1 i Norge omtrent. På hjemmesiden har de disse; nettbutikk og alt, men det ser ikke ut til at de sender til Norge. Men man kan sjekke med norsk forhandler eller importør, eller kanskje har man noen bekjente i UK/Irland som kan videresende?
Sist redigert av Miss Norway : 07-06-11 kl 01:55. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Finnes det trehjuls sparkesykkel for barn som veier over 20 kgVi så noe liknende (YouTuben) på LekeRus her om dagen, Inagh. De var veldig stilige, og kunne brukes på litt forskjellige måter. Den på videoen tror jeg er en Trikke (http://trikke-europe.com/), den ser spennende ut. |
|
|
|
![]() |
|
|