|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Knust skjerm på mobilenJeg synes i alle fall det er verdt det på iPhone. Jeg trodde vi hadde forsikring, men så viste det seg at den kun dekket tyveri. Om vi hadde hatt en nyere type forsikring, så hadde vi fått ny telefon. Istedet må vi betale det selv. Det koster 900 kroner hos iPhonerep. En ny telefon ville kostet vesentlig mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knust skjerm på mobilenHvilken telefon er det snakk om?
![]() |
#5 |
![]() Sv: Knust skjerm på mobilenDa kan det nok være verdt å få en prisvurdering på hva det vil koste ja.
![]() |
#6 |
tankefull
|
![]() Sv: Knust skjerm på mobilenDet skjedde på reise, men det er bare 3 mnd siden sist jeg fikk en telefon ødelagt på reise og fikk penger på forsikringen. Vet ikke om jeg tør å melde inn denne skaden også. Da tror de vel at jeg driver med svindel i høy grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Knust skjerm på mobilen
Ikke godt å si. Ta backup av alt hvis den fortsatt funker når den er tilkoblet pc-en.
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
![]() Sv: Knust skjerm på mobilenHvordan gikk det? Måtte du betale og hvor mye? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
tankefull
|
![]() Sv: Knust skjerm på mobilenJeg har bare bestilt meg ny telefon. Forsikringen som jeg hadde, viste seg å ikke dekke skaden. Hele forsikringen viste seg å være en vits, iallefall som jeg oppfattet det, så den er sagt opp nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|