Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Drikkeflaske til førsteklassing

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 17:22   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drikkeflaske til førsteklassing

På grunn av hyllestørrelsen i barnehagen har jeg kjøpt drikkeflasker på H&M til ungene. Men nå som Snuppa skal begynne på skolen trenger jeg ikke å ta det hensynet lenger. Hun trenger en flaske som er enkel å betjene, men som ikke lekker. Og helst ikke veldig dyr, siden det sikkert er lurt å ha 2-3 stykker. Noen som har anbefalinger?

Gammel 08-06-11, 18:07   #2
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drikkeflaske til førsteklassing

Camelbak. Kjøpes mye billigere på ebay og reuseit.com.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:20   #3
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Camelbak. Sønnen min har hatt sin i to år nå - siste året i barnehagen og hele første klasse. Vi har ikke trengt ekstra flasker.

Gammel 08-06-11, 19:48   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Camelbak fra ebay. Husker ikke selgerens navn, men mener jeg har anbefalt en i en tråd her tidligere? Rimeligere enn i sportsbutikken, jeg har liten størrelse med barnemotiv på til mine barnehagebarn, tror jeg ville valgt samme størrelse til en 1.klassing. Jeg har to tenåringsbarn som har hver sin store Camelbak-flaske også, perfekt til skole og trening. Beste flaskene vi har hatt (og vi har hatt prøvd mange varianter før vi fant den)!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 20:03   #5
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Camelbak er det eneste som duger og som ikke setter plastsmak på vannet. Dette er utprøvd over mange år

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 20:40   #6
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, da blir det ikke noe vanskelig å velge! Takk for tips alle sammen, jeg skal bestille en til hver for å se om de liker dem.

Gammel 08-06-11, 20:40   #7
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Camelbak!!

Gammel 08-06-11, 21:14   #8
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns tomme Imsdalsflasker med navn på er suverent . Så blir ikke mor sur når poden eller jentungen, nok en gang, har surret bort flaska si .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:50   #9
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Mine har også Camelbak, men eldste liker den ikke. Kjøpte den på nettete fra USA, men husker ikke hvor nå i farten.

Gammel 08-06-11, 21:54   #10
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Camelbak fåes til en drøy hundrings på OBS osgå.

Gammel 08-06-11, 21:55   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Imsdalflasker blir rimelig ekle etter en stund da.
Contigo-flaskene skal vel være bra?

Gammel 08-06-11, 22:07   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Poden har Camelbak i stål. Praktisk og kul og tåler en støyt.

Nå ser jeg at du har en jente:

Gammel 08-06-11, 22:17   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har prøvd litt diverse flasker, og aldri blitt helt fornøyd. Nå har jeg bestilt en til hver fra Tupperware. Spent på de.

Gammel 08-06-11, 22:19   #14
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg syns tomme Imsdalsflasker med navn på er suverent . Så blir ikke mor sur når poden eller jentungen, nok en gang, har surret bort flaska si .

Der er visst jeg også.... Mamma til tre vimehoder.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:20   #15
Blånn

Blånn sin avatar

Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Selv har jeg forresten kjøpt meg en råsa Camelbak. Den får jeg ha i fred!

-Jim Carrey-
Gammel 08-06-11, 22:21   #16
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

På grunn av hyllestørrelsen i barnehagen har jeg kjøpt drikkeflasker på H&M til ungene. Men nå som Snuppa skal begynne på skolen trenger jeg ikke å ta det hensynet lenger. Hun trenger en flaske som er enkel å betjene, men som ikke lekker. Og helst ikke veldig dyr, siden det sikkert er lurt å ha 2-3 stykker. Noen som har anbefalinger?

Eh, trenger de flasker annet enn de dagene de er på tur? Mine drikker skolemelk og har knapt hatt med seg drikkeflasker.

-Jim Carrey-
Gammel 08-06-11, 22:24   #17
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Eh, trenger de flasker annet enn de dagene de er på tur? Mine drikker skolemelk og har knapt hatt med seg drikkeflasker.

Mine to har ofte behov for vann ila dagen ja. Snuppa har ikke melk på skolen lenger heller, og drikker vann fra flaska si.
Pompen skal nok ha melk, men han har behov for å drikke ganske mye utenom. Jeg vil påstå det er mer hygienisk at han har sin egen flaske stående som vi tar med og vasker hver uke, enn at han skal drikke av spingen på do.

Gammel 08-06-11, 22:26   #18
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Når jeg nå tenker litt mer nøye etter så kom jeg på at mine hovedsaklig har hatt kopp på skolen på småskoletrinnene. Plastkopp med hank. Det har funket veldig greit egentlig .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:27   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Min skolegutt har alltid hatt med vann.
KJøpte Camelbak til begge i vinter og er strålende fornøyd med de.

Gammel 08-06-11, 22:37   #20
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Mine to har ofte behov for vann ila dagen ja. Snuppa har ikke melk på skolen lenger heller, og drikker vann fra flaska si.
Pompen skal nok ha melk, men han har behov for å drikke ganske mye utenom. Jeg vil påstå det er mer hygienisk at han har sin egen flaske stående som vi tar med og vasker hver uke, enn at han skal drikke av spingen på do.

Sannsynligvis mer hygienisk, ja. Jeg regner med at de drikker vann også etter friminuttene. Nå er storebror stor nok til at han kan ta med seg drikkeflaske om han ønsker. Jeg regner også med at lillemann hadde sagt i fra om han syntes det var nødvendig.

-Jim Carrey-
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.