|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() SørlandetjomfruVi planlegger altså å ta oss en liten Norgesferie i år. Besøke kjente i oslo, stavanger og Bergen. Med bil. Jeg har aldri vært på Sørlandet faktisk og vil gjerne ha noen tips om ting/steder å se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: SørlandetjomfruDyreparken i fellesferien med treåring er faktisk veldig fint. Vi har gjort det flere år på rad med gutta våre og det funker bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SørlandetjomfruMandal!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: SørlandetjomfruLindesnes fyr er verd å få med seg når man er på Sørlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: SørlandetjomfruKan gjerne være campinghytte eller pensjonat. Hva som helts egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nygift
|
![]() Sv: SørlandetjomfruDet går nok bra med en dyreparktur i fellesferien, det er ikke så ille.
![]() |
#7 |
![]() Sv: SørlandetjomfruTirsdager og onsdager er vel dagene med konserter... Å gå på oppdagelsesferd i Furulunden, surre rundt langs strendene og rolige dager i byen er den perfekte ferien for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: SørlandetjomfruDet er Mandal jeg kjenner best. Jeg har aldri hatt behov for overnatting der, men på campinghyttefronten/leilighetsfronten finnes Sjøsanden Feriesenter som har en veldig bra beliggenhet like på stranda og i gangavstand fra sentrum. Sjøsanden ferietun har også leiligheter og ligger også på stranda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Sørlandetjomfru
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: SørlandetjomfruJa, Olivias.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Ja lekeplassen i vannet er super. Kan hende vi var der samtidig. Vi var der ganske mange turer i fjor. I ferien vår i fjor var vindretningen perfekt for Lillebanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: SørlandetjomfruVi var der i slutten av juni i fjor mener jeg. Vi bor i nærheten, en passe tur for barn som vil finne på noe. Lekeplassen i Furulunden er også super. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Curlingkone
|
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: SørlandetjomfruVi var i Dyreparken i med treåring i fellesferien i fjor - det gikk over all forventning. Trodde det skulle være helt kaos, men det var det så absolutt ikke. Var min første tur dit, og parken er bare utrolig fin. Vi skal tilbake i år.
![]() |
#18 |
|
Vi var der også i fellesferien, på en av de mest besøkte dagene. Vi hadde med oss gutter på 2, 5 og 7 og følte heller ikke på noe kaos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
![]() Sv: SørlandetjomfruDyreparken er selvsagt mere besøkt i fellesferien, men parken er stor da. køer er det vel på de fleste parker ect på den tiden.. Grimstad er en veldig koslig by om sommeren....
![]() |
|
|