|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Er det noen som har gode forslag til typer quiz, rebuser og annet som kan være morsomt i et utdrikkningslag(av typen "en hyggelig dag med jentene" og IKKE et av typen utdritningslag). Prøver å vri hjernen for temaer men fantasi er ikke min sterkeste side
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Noe som kan være morsomt for alle er at det ikke er lov å si nei hele dagen/kvelden. Dette gjelder alle gjester. Var i et 40-årslag i helga og det var faktisk rasende festlig etter noen vinglass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?* Rebusløp, der det sitter ei venninne på hvert av bestemmelsesstedene. Så blir en etter en plukket opp for å bli med videre i dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Gaverunde kan være veldig morsomt. Alle deltagerne gir bruden en ting hver. Hun skal gjette hvem det er i fra og fortelle historien om denne tingen. Viktig at tingene blir pakket inn og samlet inn før hun ser dem.
![]() |
#5 |
Frøken
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Tusen takk for fine tips. Gavelek er faktisk på planen allerede, en veldig hyggelig lek.
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Til rebusløp i marka el.: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Hvis noen har et gammelt jeopardy-spill liggende, så kan det modifiseres til å bli en artig quiz om den vordende brudens liv
![]() |
#8 |
Frøken
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Frokost, lunsj og middag samt en spa behandling til bruden(mens vi andre koser oss i boblebad og/eller basseng) er planlagt. Mat og drikke er viktig(jeg kan ikke fordra å være sulten
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 13-06-11 kl 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Frøken
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?
Akkurat det fortalte en venninne meg om at hun hadde vært med på i utdrikningslag, kanskje dere var på det samme
![]() |
#10 |
Frøken
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Spørsmål som brudgdommen skal svare på og bruden gjette - noen som har forslag der? Jeg lurer nesten på om de kjenner hverandre for godt
![]() |
#11 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Det var jo noen artige forslag her
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Vi filmet brudgommen i ett utdrikningslag - vi stilte spørsmål og han skulle svare, filmen ble stoppet og bruden måtte svare hva hun trodde han ville svare.
![]() |
#13 |
Frøken
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Takk for tips
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Musikk/sang-konkurranse (ala Beat for Beat)
![]() |
#15 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?* Hemmelige gaver. Bruden må gjette hvem som har gitt hvilken gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Utdrikkningslag - forslag til oppgaver, quiz og lignende?Minnebok! Alle gjestene må skrive en hilsen i minneboken, sette inn bilde av seg selv og gjerne ta ett avtrykk av hånden som bakgrunn. Koselig minne.
![]() |
|
|