|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
VeloppDragen
|
![]() Hva hører du nå? (Lydboktråd)Ettersom jeg vet at det er flere en meg som liker lydbøker, lager jeg min egen variant av Hva leser du nå-tråden.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) Sist redigert av Dragen : 15-07-11 kl 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Abbonerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg har akkurat hørt ferdig Postcard Killers av Liza Marklund og James Patterson. Den var helt ok. Har noen flere liggende i skuffen som jeg forhåpentligvis kan få over på iPhonen i kveld.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg er i en litt utamæsjælåpplevelse-fase fortiden, så jeg hører på Du kan helbrede ditt liv av Louise L. Hay. Må sies å være veldig interessant altså!!
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Audible, audible, audible! :blodfan:
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg likte Før du sovner, forresten, men jeg leste den på papir. Både den og Et velsignet barn av samme forfatter.
![]() |
#8 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg hører på The Strain av Guillermo Del Toro og Chuck Hogan. Lest av Ron Perlman. Historien tar seg opp og blir veldig fengende etterhvert ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg husker ikke alle jeg har hørt i år (mange! Minst en i uken), men de jeg har liggende på iPhonen nå er: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg holder på med Sorgenfri av Jo Nesbø. Jeg har lest den før, men det er så mange år siden så jeg skal høre den først før jeg fortsetter med resten av bøkene om Harry Hole. Perfekt å høre på nå på sommeren. De forrige jeg hørte var Skumringstimen, Nattefokk og Blodleie av Johan Theorin, fine bøker, men krim de også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg har Panserhjertet av Jo Nesbø som jeg snart skal igang å høre på. Han er min absolutte favoritt innen krim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)1. Jo Nesbø - Flaggermusmannen Helt ok krim, men jeg vet ikke om jeg hadde blitt fristet til å lese mer av ham om jeg hadde begynt med denne, for den var ikke så bra.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)
Denne hører jeg på nå. Enig i at Gisken Armand ikke er noe særlig å høre på i lengden. Foreløpig er boka helt grei.
![]() |
#15 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg husker ikke helt alt jeg har hørt frem til nå, men alt av Lillesøster og alle Harry Potter-bøkene har jo gått på repeat det siste året. (Her hadde jeg egentlig tenkt å bruke |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Åh, lydbøker er en fantastisk oppfinnelse.
![]() |
![]() |
#17 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg har hørt noen bøker hittil i år. Husker ikke alle, men her er noen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)
Den hørte jeg på i fjor en gang, men så hadde mannen glemt å laste ned hele så jeg fikk bare med meg litt over halve boken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg kjøpte Lufisers testamente for noen år siden og sovnet hver gang jeg hørte på. Så jeg har vært skeptisk til lydbøker.
![]() |
#20 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Good Omens - Pratchett og Gaiman
![]() |
|
|