Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det jeg eller mannen som har rar humor?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 09:54   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Er det jeg eller mannen som har rar humor?

Leo har helt dilla på Gnomeo and Juliet for tiden. Fantastisk film med spenning og romantikk og i det hele tatt. Den klassiske kjærlighetshistorien utspilles av hagenisser.

Den ene replikkutvekslingen i filmen er som følger:
Mrs. Blueberry: Good morning, Lord Red... (ettellerannetjegikkehusker). You're tulips are looking a bit limp, aren't they?
Lord Red: I dont like what you're insinurating (aner ikke hvordan det skrives).
Mrs. Blueberry: The word you are looking for is insinuating. Illiterate....
Lord Red: I'm not illiterate! My parents were married!

Jeg lo så jeg nesten tissa på meg av dette. Mannen så bare dumt på meg.

Senere er det en frosk (Juliets "nurse") som treffer på Gnomeos kjælesopp (som en hund, bare sopp) og sier "Well you look like a fun guy!". Fun guy - fungi - fungus. Geddit? Jeg lo høyt og lenge av den, og mannen bare ristet på hodet og mumlet noe om rar humor.

Men det er han som har rar humor som ikke synes det er morsomt, ikke sant?

Her er forresten trailer til filmen. Har du ikke sett den, så bør du.

(Kilde: youtube.com)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:57   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det jeg eller mannen som har rar humor?

Jeg er på din side her.

Gammel 18-06-11, 09:58   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det var det jeg tenkte. FP-folk har god humor.

Gammel 18-06-11, 10:00   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg er på din side her.

Jeg også. Takk for filmtips.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:05   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte den ikke. Jeg vet hva illiterate betyr, men jeg skjønte ikke hva Lorden trodde det skulle være.

Gammel 18-06-11, 10:06   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Illegitimate - som i uekte barn.

Gammel 18-06-11, 10:11   #7
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sitter og ler høyt her jeg sitter. Det er selvfølgelig du som har rett. Dette var moro.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:12   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Illegitimate - som i uekte barn.

Åja herregud. Da var det jo hysterisk! Hele samtalen var jo rasende festlig, egentlig. Jeg må se den filmen, skjønner jeg.

Gammel 18-06-11, 10:14   #9
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg heier på deg.
Men mannen min påstår at min humoristiske sans er omtrent fraværende. Han ville kanskje holdt med mannen din?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:24   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med deg, ja.

Gammel 18-06-11, 10:57   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg er håplaus når det gjeld komedier. Eg ler ikkje av dumme folk, folk som tabbar seg ut osv osv. Mannen ler så han knekk. Men DETTE ler eg høgt og inderlig av. Heldigvis mannen også. Han har altså ein brei form for humor, eg er fryktelig smal. Feinsmecker vil eg påstå

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 12:44   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen din har rar humor!

(Elsker ordspill.)

Gammel 18-06-11, 12:50   #13
Left
Passiv

Standard

Ordspill er konge! Mannen din er treig.

Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 14:18   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må se filmen! Jeg elsker replikkhumor!

Gammel 18-06-11, 14:21   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Når de (de røde og de blå nissene) skal angripe hverandre, så roper Gnomeo "Let's kick GRASS!"

Mange fine replikker i den filmen. Og masse fin Helten Jånn-musikk.

Gammel 18-06-11, 15:15   #16
Solblomst
Passiv

Standard

Min type humor.

Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 15:35   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt min type humor hvertfall

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:52   #18
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Ikke min type humor- jeg reagerte likt som mannen din.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:55   #19
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Veldig min type humor.

Gammel 18-06-11, 20:08   #20
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Det er jo morsomt, men du må jo ha ganske god språkforståelse for å skjønne disse vitsene. Er det der det ligger?

Viss ikke er han rar.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.