Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Første Prikketråden fra 2006

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 13:32   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Første Prikketråden fra 2006

Etter å ha lest Torsk sin tråd ang tråder en abonnerer på, så fant jeg en av de første prikketrådene fra 2006. Artig å lese. http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=549

Forøvrig måtte jeg le da vi i en annen tråd har skrevet at vi er så fornøyd fordi det ikke er "kø" her inne på kveldene (2006). Dvs jeg tror det var ofte vi ikke fikk kommet oss inn på NM på kveldstid.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 13:52   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første Prikketråden fra 2006

Her kom det en hel del prikkebetrolelser ja. Irma forteller jo blandt annet at hun hevnprikker grønt!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 16:32   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her kom det en hel del prikkebetrolelser ja. Irma forteller jo blandt annet at hun hevnprikker grønt!!

Ja, men du må huske på at dette var i "gamle dager".

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 16:39   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Irma forteller jo blandt annet at hun hevnprikker grønt!!

Ha ha! Det kan jeg faktisk ikke huske å ha gjort. Men har jeg skrevet det så har jeg sikkert gjort det. Ikke her på FP, velg og merke.

Sitat:

Jeg har fått to røde i historien, begge av samme nek. På NM. "Hevnprikket" begge med en grønn en. For å irritere litt ekstra liksom. Tror jeg må bli litt mer bitchy og skarp i kantene.

Det siste der har jeg fulgt opp, tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.