|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaEr det flere enn meg som ser likheter?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaHva i all verden har du tatt nå, Gremli?
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv Valla
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaOg jeg har bare tatt noen lettøl og litt ouzo. *går og ser etter mer ouzo*
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
Jo mer jeg ser på bildene, jo mer synes jeg de ligner. Sikkert leggetid nå snart....
![]() |
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaTenk på det til i morgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv Valla |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaDet finnes da ingen som helst likheter mellom "heksen" Valla og fotballguden Zidane???? |
![]() |
![]() |
#13 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaBegge er opptatt av å forsvare kvinnenes ære ?
![]() |
#15 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaJeg håper vi får svaret snart. *venter i spenning* |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaFeministperspektiv igjen. Det er godtatt at fotballstjerner slenger med leppa. "de er bare sånn", det må man regne med. Det er "høy temperatur" på bana. Fotballtrenere også. Hørt hvordan de snakker til spillerene sine?
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv VallaHerlig at denne tråden ruller videre.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zinedine Zidane og Gerd Liv Valla |
![]() |
![]() |
![]() |