|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Vis meg et pent dusjkabinettJeg trenger et dusjkabinett, og jeg vil ha et som ser bra ut.
![]() Har noen andre tips, så tas de imot med takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettSamme produsent som du har funnet fra før, du har vel kanskje sett dette?
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettKan du si noe om hvorfor kravene inneholder firkantet og ikke skyvedører? Jeg skal kjøpe nytt dusjkabinett når jeg flytter i sommer, men tenkte å kjøpe Porsgrund Showerama som jeg har vært veldig fornøyd med, men som ikke oppfyller disse - hva er det jeg ikke har tenkt på? (Ok, firkantet regner jeg har med rommet å gjøre, men skyvedørene?)
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinett
Dels fordi jeg synes det er mye finere med dører, men primært fordi jeg synes det er vanskelig å rengjøre skikkelig mellom veggen og døren. Jeg vil ha dusjvegger som jeg forholdsvis enkelt kan få helt rene og helt blanke, og det klarer jeg ikke med skyvedører, for da ligger alltid en liten bit av veggen og døra over hverandre. Sist redigert av Teofelia : 20-06-11 kl 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettDen øverste fant jeg på www.bad.no, samme produsent som det du viser. Det andre fant jeg på www.bademiljo.no, husker ikke produsent i farta. Joda, her: http://www.bademiljo.no/Produktkatal...ugela-Firkant/
![]() |
#8 |
<*(((<
|
Ah. Den modellen jeg linket til har avtagbare plast-forinnger på hver side av skyvedøren, så de kan lett taes av og da (kan
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettDette begynner å ligne på noe: Svedbergs Cube |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettDere har visst samme smak.
![]() |
#12 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettJeg abonnerer på denne, vi behøver også nytt dusjkabinett.
![]() |
#13 |
kan tilsettes alkohol
|
Dette har du til og med prøvd ut.
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettOi, de der er jo så lekre at selv jeg kunne fått lyst på dusjkabinett. Men det jeg ikke liker med dem, er det mellomrommet mellom gulvet og kabinettet. Hvordan gjør man rent under? Evt hindrer at møkk og vann kommer til?
![]() |
#16 |
kan tilsettes alkohol
|
Veldig enkelt. Gulvet i kabinettet kan løftes ut, så da har du full tilgang til møkka som ligger under. Enkeltpenkelt.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
Helt nede på gulvet? Eller bare inni kabinettet?
![]() |
#18 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettNår gulvet i kabinettet løftes ut er du rett ned på badegulvet under. Kanten rundt på kabinettet har en renne der vannet føres i et rør til sluket (som vi har rett under kabinettet). Selve gulvet som kan løftes ut er bare en plate (tung som fy, da). På den måten er det lett å rengjøre både gulvet, vannrenna og selve kabinettet.
![]() |
#19 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinettDet var Cube jeg skulle foreslå. Vi har denne i dusje-på-flis-varianten. Vi kjøpte alle baderomsprodukter fra badrumsbutiken.se. Fikk gratis levering og selv reklamasjoner gikk smertefritt.
![]() |
#20 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et pent dusjkabinett22340 SEK inkl svensk mva, så får regne ut hvor mye det kosterdeg.
![]() |
|
|