|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Jeg er på utkikk etter laaang pute til benk i stuaTenkte å "kle den inn" selv. Men hvor får man tak i "puta", tro? Skal bli en fin lesekrok dette, men pledd og masse pynteputer! Vinduskarmen er i tillegg dyp, så pynten skal bort og putene inn!
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er på utkikk etter laaang pute til benk i stuaFør i tiden fikk man kjøpt skumgummi etter mål hos Hansen&Dysvig (sikkert andre steder også). Kan du sy er det en smal sak å sy trekk til madrassen, men Kid osv syr på bestilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er på utkikk etter laaang pute til benk i stuaMøbeltapetserere selger ofte skumgummi i meter. Evt. Om benken er 2m eller mindre kjøp en billig skummaddras på jysk og juster dybden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Jeg er på utkikk etter laaang pute til benk i stuaSkumgummi er dyrt å kjøpe på mål.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Jeg er på utkikk etter laaang pute til benk i stuaJa, og om lengden er lengre enn en madrass kan du kjøpe to og ha to i stedet. Blir jo litt dyrere, men kan være vel så pent å se på.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg er på utkikk etter laaang pute til benk i stua
Dyrt? Jeg syns det koster en slikk og ingenting, og de skjærer mens man ser på. Butikken i Neuberggata på Majorstua er både rask, hyggelig og rimelig. :reklame:
![]() |
|
|