|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Hvis du virkelig vil ha svaret så kan jeg fortelle deg det. (Men da sender jeg prikk eller pm.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Se prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Ah - jeg trodde ikke du hadde lest boka - da hadde jeg jo ikke noe nytt å berette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Leste den ferdig akkurat nå. Jeg tror ikke han døde, men jeg er åpen for andre tolkninger.
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm. Sist redigert av Skilpadda : 21-06-11 kl 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Det er åpen slutt - kan gå begge veier spørs om Nesbø bestemmer seg for å vri de siste dråpene ut av sitronen eller om han finner på noe nytt *krysser fingrene* Sist redigert av Skilpadda : 21-06-11 kl 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
...
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Jeg også sitter her og synes det er veldig rart å ikke forstå slutten på Harry Potter. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Bokormen - kan du for f**n spoilertagge den delen av HI med den siste setningen så ikke flere enn meg får den boka her ødelagt fordi de tror du snakker om den høy-filmaktuelle andre Harryen. Jeg er igrunnen veldig sur nå - denne boka har jeg gledet meg til i lang tid. |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Jeg kjente at jeg be passe muggen over at det manglet spoilertag, at en filmtråd var lagt i litteraturforumet, at overskriften ikke hadde noe med filmens tittel å gjøre, og over at jeg IKKE villle vite hvordan filmen sluttet, for en gangs skyld.
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Jeg synes ikke det hadde vært rart at den ble spurt om en Harry Potter bok i disse tider. Det er nok en hel del som leser bøkene nå. Og spørsmålet om Harry dør eller ikke ut fra den siste traileren er heller ikke helt på jordet sånn sett. :fortsatt både forbannet og sur: Nevnte jeg at denne boka er det jeg gleder meg til når jeg går i mammaperm med sterk bekkenløsning om tre uker? At dette var en plan? |
![]() |
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*Jeg tenkte at kanskje noen hadde sett filmen, og jeg hadde liksom ikke hatt lyst å vite at det er gammel mann i slutten av filmen.
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Gjenferd *SPOILER*
Det kan en modde gjøre.
![]() |
|
|