|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg kom å tenke på det når jeg leste politikertråden og noen skrev om Kristin Clemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Tjah, jeg har hatt med en slags kjendis uten å vite hvem det var. Teller det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?En av ungene i nabolaget har en ganske kjent bestefar som er skuespiller som har vært svært mye på tv. Knerten er like gammel som denne gutten og jeg og bestefaren pratet sammen en liten stund mens gutta lekte. Og så klarer jeg å spørre: "Du ser så kjent ut. Har jeg hilst på deg i en annen anledning tidligere?"
![]() |
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har snakket med såkalte kjendiser, men da har jeg visst hvem de er. Jeg hilser derimot på kjendiser i den tro at jeg sikkert kjenner dem fordi de ser så kjent ut. Jeg går utifra at de sikkert er vant til det.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har hatt en tidligere justisminister som frisørkunde, det tok et par besøk før det gikk opp for meg hvor jeg hadde sett dette mennesket før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har stadigvekk sagt hei til kjendiser på gaten uten at jeg har visst at de var kjente.. har liksom trodd de var noen JEG kjente..
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, og det litt pinlige er vel at det tok meg to år før jeg klarte å koble at han ene pappaen jeg kjenner i barnehagen og 'fotballkjendisen' var en og samme person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Lite visste jeg at den teite lillebroren til en klassevenninne skulle bli den ene halvdelen av Röyksopp. Eller at den barnslige kompisen til søsteren min skulle bli den andre halvdelen
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har tilbringt en aften og natt med en fyr som viste seg å være en på det tyske skilandslaget. Og nå husker jeg ikke hva han het lenger.
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ikke jeg, men pappa og jeg kom ikke over det på mange år.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, jeg har vært på gløgg hos et vennepar og pratet lenge med Bente Skari før jeg skjønte hvem hun var.
![]() |
#13 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, på spiserommet på den gamle jobben min da jeg var innom for å hilse på. Hilste på et par stipendiater som hadde begynt etter jeg sluttet, og vekslet et par ord med dem. Først etterpå gikk det opp for meg at en av dem er kjendis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Pappa satt på flyet til Aden eller noe sånt og skjønte at han satt og snakket med medlemmer fra et band. Det var tydelig at de skulle samme sted som ham og at de skulle ha en konsert. Da de landet skjønte han hvem det var for på et banner ute på flystripa sto det: Welcome Deep Purple. Da de reiste med samme fly hjem igjen og fremdeles satt sammen, visste han hvem han snakket med.
![]() |
#15 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jepp, jeg skravlet med en fyr på et insted i Østerrike en stund (veldig mange år siden altså), reisefølget gjorde store øyne da jeg kom tilbake til dem, det var nemlig Elton John. Sikkert forfriskende for ham å prate med noen som virkelig ikke ante hvem han var da.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja. Jeg har til og med tenkt at "han var bra lik xxx" før jeg etterpå har sett noe skriftlig som har gjort at jeg har skjønt at det ikke bare var en lookalike.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Ja, støtt og stadig. Jeg har ikke sjangs til å kjenne igjen folk fra bilder/tv når jeg ser dem i virkeligheten, om de ikke har et veldig, veldig karakteristisk utseende.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg vet ikke hva som regnes som kjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
Det har jeg også gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Naboen vår er en tidligere stadsråd, men jeg kjente han ikke igjen. Det var familiemedlemmer som mente at han hadde vært i rikspolitikken, ellers hadde jeg ikke visst det enda.
![]() |
|
|