|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg er ikke spesielt fornøyd med at det nå flommer over (jaja, en liten overdrivelse) av ulike slanketråder i underforumet Helserelatert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg synes en og annen slanketråd er grei, men har vi ikke alt en vekttråd? Nå synes jeg det har tatt helt av, og det gjør meg litt sur av å se.
![]() |
#3 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg er enig. Også blir man stadig påminnet om at man absolutt burde gå ned noen kilo... som man ikke har motivasjon til akkurat nå.
![]() |
#4 |
Keep calm and trot on
Hvor: Oslo
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJees, så ille at folk kommer sammen og finner motivasjon, da
![]() |
#5 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg synes dere er hårsåre. Det er et minefelt dette her, men er det så vanskelig å bare overse dem da? Er et par overskrifter nok til å vippe dere av pinnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg er enig - jeg synes personlig det er litt kjipt å få opp mengder av slanketråder hver gang man velger "uleste innlegg". For min del er nok det fordi jeg føler jeg burde slanke meg, og hver gang jeg ser disse trådene, føler jeg at jeg burde bli med. Det er nok av andre steder hvor man blir minnet på slikt... Kanskje man kunne lage et eget vekt-underforum som man kunne velge bort fra visning? For det går an, gjør det ikke?
![]() |
#8 |
Keep calm and trot on
![]() Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatertaltså, det er jo ikke meningen at noen skal føle seg støtt av de, da, det er jo fryktelig leit. men som sagt, det er mange tråder nå, men de blir borte etterhvert, og så blir det bare de to.
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertDet går an å velge hvilke underforum man skal se når man trykker uleste meldinger.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg er med i en tråd som omhandler alle, men med ny tråd pr. måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
<*(((<
|
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertDet er ikke nok aktivitet til å forsvare et eget underforum. Og on a personal note, så håper jeg virkelig at det heller ikke blir det.
Ikke spis den gule snøen. Sist redigert av torsk : 24-06-11 kl 22:29. Årsak: Forsinket moderatorisk hilsen. :flau: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg bare overser de trådene jeg ikke ønsker å lese i så sånn sett er det ikke noe problem, men jeg tenker at dersom det blir veldig mange tråder så kunne det kanskje vært et eget underforum. Det hadde blitt litt ryddigere(iallefall i mitt eget hode
![]() |
#15 |
godtemonster
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg er ikke sur, altså, jeg har bare merket meg at det ble litt mange, og jeg kommer sikkert til å opparbeide en blindspot for disse trådene i likhet med slike jeg alltid får for gule lapper på datamaskinen.
![]() |
#17 |
Keep calm and trot on
men seriøst, skal alle slags tråder man ikke vil se ha sitt eget forum. det kommer da opp sikkert 40 tråder jeg ikke er interessert i hver gang jeg trykker på uleste innlegg. Jeg bare ser på neste. Og igjen, det er bare nå det er så mange, det blir ikke sånn hele tiden.
![]() |
#18 |
godtemonster
Som sagt - jeg ser at det alt er svart på, og det er ikke et stort problem for meg.
![]() |
#19 |
Unik
Ok, det var kanskej litt hardt å si at jeg ble sur. Mer som Veritas skrev, stadig påiminning om alt som er feil meg meg.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Slanketråder i underforumet HelserelatertJeg er med i en av trådene, men hadde det oversvømmet forumet hadde det vært en ting, men når det ligger en liten brøkdel tråder i ett underforum så syns jeg ikke det er særlig plagsomt. Som flere påpeker; et par av dem kommer til å forsvinne fort.
![]() |
|
|