Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Samme kvalitet på kamera og filming på IPod touch som Iphone?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 23:38   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Samme kvalitet på kamera og filming på IPod touch som Iphone?

Overskriften sier vel det meste. Jeg vil ikke ha touch telefon men løser "problemet" med å kunne spille Angry Birds og diverse andre spill med å kjøpe en Ipod touch til vesla i bursdagsgave

Men en av grunnene til at jeg vurderte Iphone denne gangen er jo kameraet og super kvalitet på filming. Er samme kvalitet på kameraet og filming på nyeste Ipod touch? Om ikke det samme, nesten tilsvarende samme? Jeg har jo sett at bildene man tar på Ipad er elendige i forhold til Iphone og tenkte at de kanskje var det på Ipod også ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.