![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() iPad spørsmålNabodamen har gitt meg guidet tur rundt på hennes iPad i dag, og det ser utenksom ut som en kul dings.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad spørsmålVår iPad kom i posten, det er det eneste jeg vet om det du spørr om, for ingen av oss har iPhone, men den funker utmerket på det trådløse nettt i huset.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iPad spørsmålDu kan gjøre iPhonen din om til et trådløst hotspot og få internet på iPaden via den. Og ja, det er vanskelig å få tak i den, men du får sikkert reservert en hos Elkjøp. Bor du i Oslo eller nærheten har de masse på lager i de tre Eplehus-butikkene, og det har de kanskje i andre Eplehus rundt om landet også.
![]() |
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: iPad spørsmålJeg finne inn på eplehus siden nå, skal til naboby i morgen på sommer shopping med barna og tenkte å kjøpe et eksemplar der. Men nesten så jeg får lyst å avlyse hele turen for på hjemmesiden til eplehuset ser det ikke ut til at de har iPad der heller???! Fader!
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad spørsmålJeg har jo akkurat fått en. Det er lange ventelister. Vi har en bestilling inne på eplehuset Ålesund på 76 stykker og har blitt lovt å få de til skolestart.
![]() |
|
|