|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Frekk måte å drive mersalgTøtta her i huset abonnerer på faktabøkene fra Goboken. De koster kr. 189,- I går fikk hun i tillegg til vanlig forsendelse, ett puslespill og ett aktivitetshefte. Synes det var veldig hyggelig frem til jeg oppdaget at regningen var høyere enn vanlig. Det var lagt til kr 59,- for hefte, og kr. 29,- for puslespillet. Er ikke det en frekk måte å bedrive mersalg på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgDa hadde jeg også blitt muggen, i alle fall dersom det ikke var varslet noe om dette i forrige forsendelse.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgVi fikk akkurat mail om at neste forsendelse inneholder ekstra elementer og derfor koster mer. Det er fullt mulig å avbestille de ekstra tingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalg
Fikk ingen mail. Kanskje fordi de har feil mail, eller at jeg ikke har gitt dem mailadressen min? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgSånt liker ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Verdt å sjekke, så unngår du kanskje overraskelsene i forkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tåler regn
|
Jeg har nå bladd gjennom min gamle e-postadresse, fant ingen info fra dem. Men godt å vite at de iallefall har gitt beskjed til folk (iallefall noen) For denne typen salg liker ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgDa jeg var medlem fikk jeg alltid beskjed om disse utvidede pakkene i forkant, enten via mail eller i medlemsbladet, og med tilbud om å avbestille de tingene.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgJeg har alltid fått info om neste pakke fra alle de gobokenklubene vi er i. Det lønner seg å ha rett epost registrert, du kan også logge inn og se hva neste pakke inneholder, avbestille deler, se når den sendes, fremskynde eller utsette. Mest fleksible og oversiktelige klubben jeg har vært borti.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgDe sender vel både brev og varsel på email om neste bokpakke ja, så det er ikke lureri.
![]() |
#12 |
Tåler regn
|
Dette var det som stod i forrige brev/faktura fra dem. Ingenting om noe ekstra neste forsendelse. Som sagt det er ikke kronene, og det de sendte var bra. Men av prinsipp, så liker jeg selv å bestille hvis det er noe ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgDe sender ut i egen email/brev om neste bokpakke, det står ingenting om den på fakturaen du betaler for den boken du velger å kjøpe.
![]() |
#14 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hos oss bruker det å stå på regninga hva som kommer i neste pakke.
![]() |
#15 |
Tåler regn
|
Dette var forrige regning/brev og det står ingenting om hva som kommer i neste pakke.Vi har ikke fått noe brev utenom. Jobber du der, siden det virker som du ikke tror meg og absolutt vil forsvare dem? Jeg sitter jo ikke her å lager en sak ut av løse luften! Kan hende de sender forhåndsbrev med de andre bøkene de har. Dette gjelder faktabøkene deres. Sist redigert av Pelikan : 27-06-11 kl 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Frekk måte å drive mersalgTa en telefon/mail til dem og spør hvorfor du ikke har fått beskjed. Det er tydelig at det er vanlig praksis for dem å sende ut beskjed, men feil kan jo oppstå. Vi abonnerer på faktabøkene og vi har fått mail om endring av innholdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
|