Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hastar: vask av Duologic

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 00:46   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Hastar: vask av Duologic

Korleis får me av trekket på DL? Me må vaske trekket og får ikkje laus selen/skrittstroppen. Bruksanvisningen forteller ingenting.

Gammel 27-06-11, 00:49   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hastar: vask av Duologic

Ikke hjelpsom, vi kastet Duologic etter at det ble nedspydd på vei til hyttetur uten innlagt vann ... Det virket som en mission impossible. Lykke til!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 01:05   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Fann ut av det! Stay tuned, snart kjem innlegget om korleis du setter på trekket igjen.

Gammel 27-06-11, 01:14   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Usj, Koma.

Kom gjerne med gode råd til remontering av trekk og selar. Eg ser ikkje for meg går så glatt og greit, akkurat.

Gammel 27-06-11, 10:00   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss, jeg synes det gikk smooth både å ta av og på trekket. Akkurat skrittlåsen var litt hard å få gjennom hullet, ellers var det ikke noe problem. Gjorde det selv her forleden dag etter at snuppa hadde spist Ellas Kitchen-smoothie utover både seg selv og setet.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:14   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

No er trekk og selar på plassen, men ikkje f*** om eg får klikka babydelen på plass i basen. Mannen er kalla heim frå arbeid for å hjelpe til....

Den skal jo settast inn på tvers og så snuast 90 grader. Men det er uforståeleg for meg korleis det fungerer.

Gammel 27-06-11, 10:15   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, vi har gjort alt dette etter nedspying av sete. Men det var krøkkete alt sammen. Det var mannen som gjorde det, jeg kan spørre ikveld dersom du ikke får det til.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:19   #8
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den "pilen" som er på toppen av babysetet skal inn i sporet på basen når du har det den vegen det skal være. Ikke noe som skal inni noe før det. Så er det bare å dytte det på plass Vårt er ihvertfall sånn. Ikke vanskelig.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:22   #9
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

No er trekk og selar på plassen, men ikkje f*** om eg får klikka babydelen på plass i basen. Mannen er kalla heim frå arbeid for å hjelpe til....

Den skal jo settast inn på tvers og så snuast 90 grader. Men det er uforståeleg for meg korleis det fungerer.

Jeg setter det sjelden inn sånn. Setter hele stasen sideveis inn og får den "nesen" i fronten inn i hullet (begge deler er vel merket med en G eller en H om jeg ikke husker feil), og drar litt i det røde håndtaket i fotenden mens jeg skyver hele stasen til posisjonen jeg vil ha, vanligvis II.

Gammel 27-06-11, 10:28   #10
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg setter det sjelden inn sånn. Setter hele stasen sideveis inn og får den "nesen" i fronten inn i hullet (begge deler er vel merket med en G eller en H om jeg ikke husker feil), og drar litt i det røde håndtaket i fotenden mens jeg skyver hele stasen til posisjonen jeg vil ha, vanligvis II.

Var noe sånn jeg mente også

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:31   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Tusen takk. Det funka!

Berre håpar alt er gjort riktig, men det ser ok ut.

Gammel 27-06-11, 10:40   #12
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Tusen takk. Det funka!

Berre håpar alt er gjort riktig, men det ser ok ut.

Bare hyggelig Bra du fikk det til.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.